Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

«Το γρήγορο level up στα μοντέρνα ARPGs υποβαθμίζει την εμπειρία», λέει δημιουργός του Diablo

*
Δημιουργός του Diablo θεωρεί ότι τα σύγχρονα action RPGs προσφέρουν πιο «απλόχερα» από όσο θα έπρεπε το level up των χαρακτήρων. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Videogamer, ο David Brevik- senior designer και lead programmer του Diablo, project και design lead του Diablo 2- άσκησε κριτική στη μοντέρνα αυτή τακτική που ακολουθείται από τα περισσότερα παιχνίδια του είδους.

Ένα από τα κυριότερα σημεία για τα οποία ασκήθηκε κριτική στο Diablo 3 (στο οποίο δεν εργάστηκε ο Brevik) είναι ότι οι παίκτες μπορούν να φτάσουν στο επίπεδο 70 μέσα σε 3-4 ώρες, ανάλογα με το πως προσεγγίζουν το gameplay, πολύ πιο γρήγορα από ό,τι στους προηγούμενους τίτλους της σειράς.


Σύμφωνα με τον Brevik, ο ρυθμός του Diablo 2 είναι «εξαιρετικός» επειδή ο παίκτης χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να ανέβει επίπεδο, υποστηρίζοντας ότι η πιο αργή εξέλιξη το κάνει πιο ικανοποιητικό όταν φτάνεις σε αυτό το σημείο και ότι πάρα πολλά από τα σημερινά ARPGs επικεντρώνονται περισσότερο στο να ανεβάζει ο παίκτης επίπεδο ταχύτερα.

«Όταν συντομεύεις αυτό το ταξίδι και το κάνεις απίστευτα εύκολο, έχεις υποτιμήσει ολόκληρη την εμπειρία, κατά τη γνώμη μου», δήλωσε ο Brevik, συμπληρώνοντας ότι η διασκέδαση σε ένα ARPG «στην πραγματικότητα δεν είναι να φτάσεις στο τέλος, είναι το ταξίδι».

Ο Brevik σημειώνει ότι ενώ τα παιχνίδια Diablo στα οποία εργάστηκε είχαν στιγμές όπου υπήρχαν πολλοί εχθροί που έπρεπε να αντιμετωπίσει ο παίκτης, τα σύγχρονα ARPG επικεντρώνονται υπερβολικά στο να ρίχνουν ορδές εχθρών στον παίκτη και να τον αναγκάζουν να βρίσκει τρόπους να τους νικάει μαζικά.

«Δεν το βρίσκω τόσο προσωπικό και ρεαλιστικό όσο το Diablo 2», εξήγησε ο Brevik. «Ο ρυθμός του Diablo 2, νομίζω, είναι εξαιρετικός. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που είχε απήχηση για πολλά χρόνια».

«Απλά δεν βρίσκω ότι το να σκοτώνεις στιγμιαία πλήθος πλασμάτων στην οθόνη και να θερίζεις πλάσματα και να περπατάς στο επίπεδο και να σκοτώνεις τα πάντα, είναι πολύ δελεαστικό. Δεν αισθάνομαι ότι αυτό είναι μια ωραία εμπειρία. Το βρίσκω κάπως ανόητο».

Poco F8 Ultra Review

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*