Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Resident Evil 4 Remake είχε τόσα πολλά bugs που παραλίγο να αναβληθεί η κυκλοφορία του

*
Ένα νέο ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στην ανάπτυξη του Resident Evil 4 Remake, παρουσιάζοντας τις ανησυχίες του director του παιχνιδιού ότι δεν θα ήταν έτοιμο να κυκλοφορήσει την ημερομηνία που είχε ανακοινωθεί. Το πρόσφατα επεισόδιο του 100 Cameras- που τιμάει τον τίτλο του- επικεντρώθηκσε στην Capcom, με σκηνές από τα παρασκήνια της ανάπτυξης του Street Fighter 6, αλλά και του Resident Evil 4 Remake.

Την εποχή των γυρισμάτων, είχε απομείνει μόνο ένας μήνας για να κυκλοφορήσει το Resident Evil 4 Remake, αλλά το παιχνίδι φέρεται να ήταν γεμάτο με μια «θύελλα» προβλημάτων. Αυτά περιελάμβαναν πάγωμα του gameplay, οπτικά glitches όπως τα χέρια των χαρακτήρων που δεν συνδέονταν όταν πρόκειται να κρατηθούν ο ένας από τον άλλο και ο Leon που στέλνεται σε "άλλη διάσταση" καθώς πέφτει από το πάτωμα. Ένας tester είπε ότι είχαν βρει "περίπου 70" νέα bugs σε μια μέρα. Tα πράγματα ήταν τόσο άσχημα, ο σκηνοθέτης του Resident Evil 4 Remake Yasuhiro Anpo παραδέχτηκε: "Με αυτόν τον ρυθμό, δεν θα καταφέρουμε να το κυκλοφορήσουμε".


Ο επικεφαλής του QA, ο οποίος συγκεντρώνει όλα τα bugs και αιτήματα για debugging, παρατήρησε ότι οι επιδιορθώσεις στο Resident Evil 4 Remake ήταν "προχειρότητες". "Αν θέλουν να το κάνουν, θα πρέπει να το κάνουν σωστά", είπε για την ομάδα των developerss. Όλα αυτά οδήγησαν τελικά στην ομάδα QA να καλέσει μια συνάντηση με τον Anpo, με τον επικεφαλής να δηλώνει ότι "δεν είχε δει ποτέ σφάλματα σαν αυτά" πριν. "Είμαι πολύ ανήσυχος", είπε στη διοίκηση.

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα ήταν το γεγονός ότι εξακολουθούσαν να πραγματοποιούνται προσθήκες στο παιχνίδι, ακόμη και στα τελευταία στάδια ανάπτυξης. Αυτό με τη σειρά του προκάλεσε την εμφάνιση νέων bugs, που σημαίνει περισσότερη δουλειά για την ομάδα QA. "Αυτό δεν είναι φυσιολογικό σε αυτή τη φάση", είπε ο επικεφαλής στον Anpo. Εν τω μεταξύ, ένας παραγωγός ήταν δυσαρεστημένος με τον φωτισμό σε ορισμένες περιοχές, θέλοντας το παιχνίδι να είναι πιο σκοτεινό για να δημιουργηθεί καλύτερη ατμόσφαιρα, αλλά όχι τόσο σκοτεινό ώστε να μην μπορεί να παιχτεί. Και πάλι, όλα αυτά ήταν ένα μήνα πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Στο τέλος όμως, όπως ξέρουμε, όλα λειτούργησαν τελικά, αλλά όχι χωρίς πολύ άγχος. "Ζητήσαμε πολλές τροποποιήσεις, αλλά αυτή είναι εξαιρετική δουλειά", είπε ο Anpo. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*