Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τρεις μορφές άλλαξε το Dragon Age: The Veilguard, λόγω αποφάσεων της διοίκησης

*
Το Dragon Age: The Veilguard απέσπασε καλές κριτικές, όμως οι πωλήσεις ήταν απογοητευτικές και αντίστοιχα, θεωρήθηκε απογοήτευση τόσο από φίλους της σειράς όσο και από τα ανώτερα στελέχη της EA. Το παιχνίδι δυσκολεύτηκε να ξεχωρίσει και μια αναφορά του Bloomberg, ρίχνει φως στους λόγους της αποτυχίας του τίτλου.

Ο Jason Schreier του Bloomberg αναφέρει ότι πολλά από τα προβλήματα του παιχνιδιού φαίνεται να προέρχονται από αποφάσεις της διοίκησης, που οδήγησαν σε συνεχείς, ριζικές αλλαγές.


Αρχικά, το παιχνίδι ξεκίνησε ως ένα τυπικό single-player παιχνίδι της BioWare, πριν τα στελέχη της EA επιβάλλουν την αλλαγή του σε live service multiplayer τίτλο. Όταν πάρθηκε αυτή η απόφαση, ο creative director του παιχνιδιού, Mike Laidlaw, διαφώνησε με την αλλαγή και παραιτήθηκε. Ο Matt Goldman ανέλαβε στη θέση του και ξεκίνησε την ανάπτυξη της νέας, multiplayer εκδοχής του παιχνιδιού.

Μετά από αρκετά χρόνια ανάπτυξης του παιχνιδιού ως multiplayer, αποφασίστηκε να επιστρέψει ξανά στην αρχική του μορφή, δηλαδή single-player. Σύμφωνα με τον Schreier, αυτή η αλλαγή έγινε χωρίς να γίνει επανεκκίνηση της ανάπτυξης. Αντίθετα, η ανάπτυξη συνεχίστηκε παράλληλα με την αλλαγή στη βασική δομή του παιχνιδιού και την αναπροσαρμογή ολόκληρης της ιστορίας.

Από την τελευταία αλλαγή και έπειτα, η ομάδα της BioWare είχε στη διάθεσή της μόλις ενάμιση χρόνο για να ολοκληρώσει την ανάπτυξη, γεγονός που οδήγησε σε αποφάσεις βιαστικές ή ειλημμένες υπό πίεση.

«Αυτή η αυστηρή προθεσμία έγινε ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα», αναφέρει το άρθρο. «Η ομάδα ανάπτυξης έπαιρνε αποφάσεις πιστεύοντας ότι είχε λιγότερο από έναν χρόνο για να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, κάτι που περιόριζε σοβαρά τις ιστορίες που μπορούσαν να διηγηθούν και τον κόσμο που μπορούσαν να δημιουργήσουν».

Εκτός από τις αλλαγές στο πλαίσιο του παιχνιδιού, η ποιότητα των διαλόγων αποτέλεσε μεγάλο μέρος του προβλήματος. Σύμφωνα με όσους συμμετείχαν σε δοκιμές alpha, το παιχνίδι παρουσίαζε μια «έλλειψη ικανοποιητικών επιλογών και συνεπειών». Επιπλέον, η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού άφηνε τους παίκτες ανικανοποίητους, οδηγώντας τη BioWare να ξαναγράψει τους διαλόγους σε έναν πιο σοβαρό τόνο.

Τέλος, ο Schreier αναφέρει ότι το μέλλον της BioWare δείχνει ανησυχητικό. Μια ομάδα «μερικών δεκάδων» υπαλλήλων εργάζεται στο επόμενο Mass Effect, το οποίο θα μπορούσε να είναι η τελευταία ευκαιρία για το 30χρονο στούντιο να βρει μια ακόμη επιτυχία μετά από πολλά χρόνια.

Ο Schreier σημειώνει ότι η EA αρνήθηκε να σχολιάσει επί του θέματος.

Προσφορά 1+1 εισιτήριο από την Aegean

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Electronic Arts

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*