Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η Firaxis αποκάλυψε ότι ετοιμάζει ένα νέο XCOM game, το οποίο και αναμένεται για PCs το Νοέμβριο. Το νέο game θα ονομάζεται XCOM 2 και θα αποτελεί συνέχεια του XCOM: Enemy Unknown, που κυκλοφόρησε το 2012. Το XCOM 2 λαμβάνει χώρα 20 χρόνια μετά από τον προκάτοχο του, σε μια εποχή που εξωγήινοι έχουν καθιερώσει πλέον τους δικούς τους κανόνες στη Γη. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο τίτλος θα υποστηρίζει τη προσθήκη mods, ενώ περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται στην επερχόμενη Ε3 2015.
Για την ώρα δεν επιβεβαιώνεται η κυκλοφορία του XCOM 2 στα οικιακά συστήματα, αν και η Feral Interactive ανακοίνωσε ότι ο τίτλος θα διατεθεί επίσης για Linux και Mac. Στη συνέχεια μπορείτε να απολαύσετε και τα πρώτα screnshots, καθώς και το σχετικό trailer.
Περιεργο που δεν θα ειναι Multiplatform αλλα δεν πουλησε και τοσο καλα στις κονσολες.
Ισως ετσι να ειναι καλυτερα και να το φερουν πιο πολυ στα μετρα του PC.
TO ΕΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το προηγουμενο το ειχα αγορασμενο στο PC αλλα φοβαμαι οτι το XCOM2 δεν θα το σηκωνει το λαπτοπ οποτε ελπιζω σε ενα port για τις κονσολες.
Εννοειται οτι οταν βγουν τα system requirements και δω οτι παιζεται ανετα στο λαπτοπ, εχει φυγει για PRE-ORDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτα ειναι,το Enemy Unknown ηταν παιχνιδαρα!Οντως ταιριαζει καλυτερα σαν φιλοσοφια και υλοποιηση στο pc αλλα και στις κονσολες εγινε εξαιρετικα προσεγμενη μεταφορα.
Περιεργο που δεν θα ειναι Multiplatform αλλα δεν πουλησε και τοσο καλα στις κονσολες.
Ισως ετσι να ειναι καλυτερα και να το φερουν πιο πολυ στα μετρα του PC.
Θα το τιμησω σιγουρα
Αν ειναι σαν το πρωτο,θα κανουμε πολυ καιρο να εχουμε κοινωνικη ζωη :P
TO ΕΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το προηγουμενο το ειχα αγορασμενο στο PC αλλα φοβαμαι οτι το XCOM2 δεν θα το σηκωνει το λαπτοπ οποτε ελπιζω σε ενα port για τις κονσολες.
Εννοειται οτι οταν βγουν τα system requirements και δω οτι παιζεται ανετα στο λαπτοπ, εχει φυγει για PRE-ORDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτα ειναι,το Enemy Unknown ηταν παιχνιδαρα!Οντως ταιριαζει καλυτερα σαν φιλοσοφια και υλοποιηση στο pc αλλα και στις κονσολες εγινε εξαιρετικα προσεγμενη μεταφορα.
ΕΤΣΙ!
Το ενα το ειχα στο PS3 και δεν το τιμησα οσο επρεπε,ελπιζω να το κανω στο 2!
Fallout 4,Xcom 2 θέλετε να πάθω καρδιακό? :P