
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Από τη στιγμή που η Nintendo ανακοίνωσε τη συμφωνία της με την DeNA, υπήρξαν ανησυχίες ότι η δεύτερη θα διαχειρίζεται τη μερίδα του λέοντος στο κομμάτι της ανάπτυξης - παρόλο που η εταιρεία του Κιότο είναι υπερβολικά προστατευτική με τα IP της. Ωστόσο, ο Satoru Iwata έρχεται να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Αντε να δουμε τι μας επιφυλασσει η νιντεντο..