Το Bayonetta 3 δεν είναι τίτλος που αναμένεται να εμφανιστεί στο άμεσο μέλλον, αφού ο Hideki Kamiya δήλωσε πως κάτι τέτοιο δε θα συμβεί όσο και αν «οι gamers θέλουν συνέχειες παιχνιδιών». Ο Kamiya πρόσθεσε πως «δεν έχω πρόβλημα να δημιουργώ sequels. Το μόνο που με νοιάζει είναι να δημιουργώ όμορφα παιχνίδια», ενώ έκλεισε τονίζοντας ότι «Όταν έχεις ένα νέο franchise υπάρχουν πολλές νέες ιδέες πάνω στις οποίες θέλεις να δουλέψεις. Πολλές μάλιστα από αυτές αποκλείονται και εντάσσονται στο δεύτερο ή στο τρίτο παιχνίδι της σειράς. Για αυτό κιόλας δεν βλέπω ένα Bayonetta 3 στο άμεσο μέλλον».

Θυμίζουμε πως το Bayonetta 2 θα αποτελέσει αποκλειστικότητα για το Wii U και αναμένεται κυκλοφορήσει το 2014.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Άμα πουλήσει καλά γιατί να μην υπάρχει και sequel,το θέμα είναι πόσο θα πουλήσει μιας και το wii u ακόμα δεν έχει μεγάλη εγκαταστημένη βάση.
Θα εξαρτηθεί και από τις πωλήσεις του. Ελπίζω να βάλουν πολλά νέα στοιχεία στο 2ο.
Καλά ας βγεί πρώτα το 2 να δούμε πως θα τα πάει και βλέπουμε στη συνέχεια για το 3.
Ακόμη δε βγήκε το 2 και συζητάνε αν θα βγει ή οχι το 3;
Μακαρι να σπασει αυτη η αποκλειστικοτητα!
δεν εχω παιξει ουτε το πρωτο ειδα καποια βιντεακια και δεν ενθουσιαστηκα τοσο μπορει και να μου αρεσει δεν ξερω