Tην επόμενη εβδομάδα η Visceral Games -developer του Battlefield Hardline- αναμένεται να αναρτήσει ένα εβδομαδιαίο blog, μέσω του οποίου οι φίλοι του δημοφιλούς franchise θα ενημερώνονται για τη φάση όπου βρίσκεται το παιχνίδι και θα αποκαλύπτονται πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξή του. Οι πρώτες πληροφορίες που θα δοθούν στη δημοσιότητα θα αφορούν την δεύτερη beta του Hardline, η οποία θα είναι εντελώς διαφορετική από αυτή που οι gamers έπαιξαν την περσινή χρονιά και θα παρουσιάζονται οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί από τότε στο παιχνίδι. Σύμφωνα με το μέλος της ομάδας ανάπτυξης Steve Papoutsis, σε αυτή τη δεύτερη beta έχει ενσωματωθεί ένας μεγάλος όγκος διορθώσεων από το feedback που προέκυψε από τα όσα ανέφεραν οι χρήστες.

«Δίχως αμφιβολία η καθυστέρηση του παιχνιδιού ήταν η σωστή κίνηση. Οι βελτιώσεις που έχουν γίνει σε αυτό και ο επιπλέον χρόνος που αφιερώθηκε για την ανάπτυξή του έκαναν το Battlefield Hardline την ολοκληρωμένη first person shooter εμπειρία που θέλουμε να προσφέρουμε στο κοινό. Δεν θέλουμε απλά να σας μιλήσουμε, θέλουμε κυρίως να σας παρουσιάσουμε πράγματα. Τις τελευταίες 11 εβδομάδες έχουμε κάνει πολλά πράγματα, μικρά και μεγάλα, για τη δική σας καλύτερη εμπειρία», είπε ο Papoutsis. Το Battlefield Hardline αναμένεται να κυκλοφορήσει τον προσεχή Μάρτιο.
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Από όσα βίντεο έχω δει μετά το τελευταίο event που καλέσανε διάφορους παίκτες (YouTubers) να παίξουνε το παιχνίδι, έχουν κάνει πολλές βελτιώσεις που θα βοηθήσουν πολύ το παιχνίδι. Λογικά πλέον πάω για αγορά.
Μου αρέσει που τολμούν να εισάγουν κάποια διαφορετικά στοιχεία (στο multiplayer κομμάτι τουλάχιστον). Τώρα, το κατά πόσο θα πιάσει, θα δείξει. Θέλω να δοκιμάσω την νέα beta έκδοση και να δω σε ποιο βαθμό και πως η ομάδα ανάπτυξης έχει ερμηνεύσει το feedback των παικτών.
@Connie
Και εμένα το ίδιο. Όταν το είχαν πρωτοεμφανίσει μου φάνηκε λίγο "λειψό", αλλά με τις αλλαγές έχει αλλάξει πολύ η άποψή μου. Ειδικά λόγω έλλειψης "Μπάτολφιλδ", μιας και το 4 το παράτησα σχετικά γρήγορα μετά το 3 το οποίο είχαμε παίξει πολύ αμφότεροι! ;)
Για να δουμε παιδια. Το περιμενω με αγωνια!!!
@Connie κανονισε να μας τρεχεις παλι για αγορες....:)
@Geovra ΠΟΛΥ εύκολα όμως. :P
Μεχρι τον Μαρτη λογικα θα εχω βαρεθει λιγο-πολυ το Advanced Warfare,οποτε λογικα θα παει για αγορα γιατι μου αρεσει αρκετα!