
Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία καταναλωτών, λογικά ήρθε η ώρα να αναβαθμίσετε τον αποθηκευτικό σας χώρο!
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
To GTA Online δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο για τους κατόχους PS3 με την έκδοση των 12GB αποθηκευτικού χώρου, όπως δήλωσε η Rockstar.
Χοντρό άκυρο για κάποιους που απλά προτίμησαν ένα οικονομικό πακέτο. :/
Δυστυχώς μεγάλωσε το πακέτο του παιχνιδιού και αυτά τα προβλήματα έσκασαν. Έπρεπε να το περιμένουμε αργά ή γρήγορα. Απλά πλέον νομίζω μία μικρή αναβάθμιση δεν κοστίζει και πολύ :)
Για εμένα από την αρχή το 12ρι PS3 ήταν μια σαχλαμάρα και μισή. Καλύτερα να κάνει κάποιος λίγο υπομονή να πάρει έστω το 160ρι.
Αυτα τα θεματακια τα ειχε λιγο πολυ και η arcade εκδοση του 360 λογικο και κακο δεν ειναι
απλως αναφερω οτι αυτα συμβαινουν παντου.
Απλα βαζεις ενα σκληρο δισκο με 50 ευρω και τελειωσες.Και καλο ειναι για οποιοδηποτε συστημα η προταση να ειναι ολοκληρωμενη επι του θεματος αυτου.Και οπως ειπε ο Παυλος με μια αναβαθμιση ολα λυνονται.
Mα 12GB? Τα κινητα των 100€ εχουν μεγαλυτερη μνημη... αν παιρνουν και καρτα, εκει εχουμε ψιλοβιασμο!
Αμα δεν δουλευει αυτό, το 4GB 360 πώς δουλεύει?