Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Επιμένει να κατακρίνει το PS Now ο Pachter

Όχι πολύ καιρό πριν, το PlayStation Now είχε αποκαλεστεί “ένα αστείο” από τον διάσημο και προκλητικό αναλυτή Michael Pachter. Τώρα, ο ίδιος αμφιβάλλει πως η Sony θα καταφέρει να πληρώσει τις εκδότριες εταιρείες ώστε να διαθέτει υλικό για streaming όπως το Netflix. “Τα μαθηματικά δεν είναι καλά για τους κατόχους του εκάστοτε υλικού” λέει ο ίδιος, “και αν αυτά δεν είναι καλά, δεν θα συμβεί”.



Δεν νομίζω πως θα γίνει” σχολίασε σχετικά με το PS Now και την περίπτωση να πατήσει στα χνάρια του Netflix, “το Netflix έκανε πραγματικά πανέξυπνες συμφωνίες κι ύστερα απέκτησαν αρκετά χρήματα για να πληρώνουν τους συνεργάτες τους. Η Sony δεν είναι τόσο μεγάλη για να μπορέσει να πληρώσει τόσα. Δεν έχουν τόσα χρήματα”.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Havok-Alex
    • Ότι το λέει ένας από τους πιο άσχετους αποδεδειγμένα οικονομικός αναλυτής είναι μεγάλο ατού. Από την άλλη αυτό που χρειάζεται για αρχή η Sony είναι να Streamάρει δικούς της τίτλους και αυτό δεν χρειάζεται κεφάλαιο. Από εκεί και έπειτα αν μπορεί και επιβιώνει το Onlive και κλείνει συμφωνίες με τρίτους, το καθιστά πολύ πιο εύκολο να το κάνει κάποιος από τους τρεις βασικούς παίκτες +τις πλάτες του PS Plus. Για άλλη μια φορά γελάω με την ασχετοσύνη του και μου θυμίζει τρομακτικά ένα δικό μας αντίστοιχο σούργελο, τον Κούγια.

    • gavros10
    • Αυτοι οι "αναλυτες" μετα απο μια αποτυχημενη προβλεψη θα επρεπε να παραιτουνται ή να κυνηγουνται και να αλλαζουν επαγγελμα

    • Volga
    • @Havok-Alex ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!! :D

      Είναι ακριβώς όπως τα λες και το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ. Και μόνο με τους δικούς της τίτλους είναι ήδη πετυχημένη η υπηρεσία.

    • Koel700
    • Αυτο που δεν εχει καταλαβει ακομα ο Pachter (εκτος αν μας κριβει κατι η Sony) ειναι οτι το PS Νow ειναι για να stream-αρη τους ειδη υπαρχοντων παλιων τιτλων του Playstation και για να καλυψη το BackWards Compatibility στο PS4...και απο την στιγμη που η Sony εχει ειδη τους τιτλους τον παιχνιδιων ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΤΗΣ τοτε δεν χρειαζετε ΚΑΝΕΝΑ κεφαλαιο...
      ΕΚτος αν το US PS+ NOW κανει αλλα πραγματα απο το ΕU PS+ που τοτε τον γλενταμε σαν βλακες

    • Chased
    • @koel700

      Δεν έχει σημασία τι έχει η Sony στα παλαιότερα μηχανήματά της! Η συμφωνία που υπέγραψε για εκείνα τα παιχνίδια ήταν για συγκεκριμένους σκοπούς και οτιδήποτε άλλο,χρειάζεται εκ νέου συμφωνία...Κοινώς, χωρίς άδεια δεν μπορεί να ανεβάσει τίποτα!

      Όπως ακριβώς γίνεται και με τις διάφορες Virtual Console libraries.

    • Koel700
    • @Chased ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ...αλλα εχει προβλημα να κλεινει συμφωνιες να τα βγαζει τζαμπα στο PSN+ που σημαινει οτι δεν παιζει να εχει καμια αντιδρασει να βγουνε ατομα να κανουν live stream λεγοντας τις αντιδρασεις τους...
      το να βγαλεις ενα παιχνιδι τζαμπε οσο γελοιο και να ακουστει (διοτι εχω σπουδασει μαρκετινγκ και ξερω πως σκεφτονται) δεν ειναι τοσο μεγαλο promotion απο το να βγαλεις ατομα (τζαμπα αρα ακομα καλυτερα) να διαφημιζουν ''παλια'' παιχνιδια....

    • Sifs
    • ''Η Sony δεν είναι τόσο μεγάλη για να μπορέσει να πληρώσει τόσα''.Για πες μας εσύ ρε φιλαράκο, ποία μπορεί να αντέξει τα έξοδα, η Nintendo που την έχεις καταθάψει με τις βρωμοδουλιές σου ή μήπως η Μicrosoft, που το σύστημά της δεν θα τα ''πάει'' καλά.Ε,να τα πουλήσουμε όλα στην Google, να ξεχρεώνουμε.

    • Chased
    • koel700

      Δεν κατάλαβα το συσχετισμό του live streaming από παίκτες με το να διαθέτει το παιχνίδια στο PS Now και το τσάμπα του PS Plus.

    • BigDaddy
    • Γιατι βρε Amiga το λες αυτο? Ασε το ανθρωπο να κανει το καρναβαλι του. :P
      Εγω πιστευω οτι ο Mr bean τα ειπε ολα.Ενα + στο mr bean.Η φωτο και το φραστικο συνθηματικο ολα τα λεφτα!!

    • Shepard
    • Αυτον τον εβριζα και εγω μεχρι που επεσε ΜΕΣΑ στις προβλεψεις του για Ninty και Nokia (ειχε πει ενα βραδυ οτι θα εξαγοραστει). Βεβαια με τοσα που εχει πει, σε καποια θα πεσει μεσα θα πειτε.

      Αν δεν δω την συγκεκριμενη υπηρεσια με τα ματια μου να δω ποσο lag θα εχει, δεν λεω κατι.

*