Δεν αποκλείεται λοιπόν η αποκάλυψη να αφορά το Dead Space, που παραμένει ανενεργό από το 2013, χρονιά που λανσαρίστηκε το Dead Space 3, το οποίο ποτέ δεν κατάφερε να κατακτήσει τις καρδιές του κοινού, σε αντίθεση με τα δύο πρώτα παιχνίδια. Οι όποιες ιδέες για το Dead Space 4 μπήκαν πολύ γρήγορα στα συρτάρια και κανείς δεν γνωρίζει ποιο μπορεί να είναι το μέλλον της σειράς.

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Θέλω να πιστεύω ότι θα είναι κάτι καινούργιο σε θέμα dead space και όχι κανένα remaster δηλ μια από τα ιδια.