Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Quantic Dream σταματάει την αποκλειστική συνεργασία με το PlayStation

*
Η Quantic Dream, υπεύθυνη για μεγάλες επιτυχίες, όπως τα Heavy Rain, Beyond: Two Souls και Detroit: Become Human, ανακοίνωσε ότι παύει την ανάπτυξη τίτλων αποκλειστικά για το PlayStation. Τα νέα έρχονται μετά από μια δύσκολη περίοδο για το studio, που σημαδεύτηκε από κατηγορίες περί τοξικής κουλτούρας από μια ομάδα δημοσιογράφων που εργάζονται για λογαρισμό της Le Monde, της Canard PC και της Mediapart. Σε συνεντεύξεις που παραχώρησαν σε Variety και Venturebeat, τα αφεντικά της Quantic Dream, David Cage και Guillaume de Fondaumière αντίστοιχα, δήλωσαν ότι αφήνουν πισω τις αποκλειστικότητες για το PlayStation, με σκοπό να κάνουν μια νέα αρχή για την εταιρεία. Η Quantic Dream έχει ήδη εξασφαλίσει χρηματοδότηση από τον κινεζικό κολοσσό NetEase, που έχει επίσης επενδύσει στο νέο IP της Bungie και συνεργάζεται με τη Blizzard πάνω στο νέο Diablo για φορητές συσκευές. Σύμφωνα με τον de Fondaumière, στόχος είναι η παρουσία της Quantic Dream σε όλες τις πλατφόρμες που υπάρχει κοινό για να διασκεδάσει με τις δημιουργίες της.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • paulgouv
    • ΔώσΘε Cage στον λαό :p Τώρα που θα χει έτοιμο κινέζικο ρευστό θέλω να τον δώ να τολμάει κάτι διαφορετικό σαν gameplay!!

      Υ.Γ.Παρόμοια κινήθηκε πρόσφατα και η SupermassiveGames που ανακοίνωσε το Dark Pictures Anthology σαν multiplatform.Αντίστροφα,και η Remedy επανέρχεται μετά από καιρό στο PS με το Control.Και τα 3 studio προφανώς θέλουν να διευρύνουν το πελατολόγιο τους και πολύ καλά κάνουν , αρκεί να μην θυσιάσουν την ποιότητα των games, λόγω της ανάπτυξης για διαφορετικές πλατφόρμες...

*