Στις 24 Ιουνίου η Take-Two προχώρησε στην κατοχύρωση πολλαπλών domains σχετικά με το ανύπαρκτο για την ώρα Mafia III. Φυσικά αυτό δεν ισοδυναμεί με κάποιου είδους ανακοίνωση, ούτε και κάνει χώρο για απόλυτη σιγουριά σχετικά με την τύχη της παραγωγής. Ωστόσο δείχνει, χωρίς αμφιβολία, ότι υπάρχει πλάνο για νέο Mafia. Την τελευταία φορά που είδαμε τίτλο Mafia, ήταν το 2010 με το Mafia II. Ελπίζουμε να ξαναδούμε. Με λιγότερα “περίεργα” αυτή τη φορά.

Πάντως τα κατοχυρωμένα σχετικά domains είναι τα ακόλουθα:
Mafia3TheGame.com
MafiaIIITheGame.com
MafiaThree.com
MafiaThreeTheGame.com
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
φαπ φαπ φαπ φαπ Από τις καλύτερες σειρές παιχνιδιών. Πωωωωωωω μετά το Deus ex αυτό.
Ρίγος!
Ελπιζω να βγει και αυτο σε Greek Version (εξωφυλλο βαλτε οποιον θελετε) απο την Take 3...
Δεν θα έλεγα όχι σε ένα τρίτο καλό Mafia. Ελπίζω να δω και άλλο ένα game επιπέδου Scarface the world is yours!
Το ειχα λιωσει πραγματικα το 2 μεχρι και τα dlc ειχα αγορασει!!!
Υπέροχα νέα για τους οπαδούς της σειράς.
Το Mafia 2 το ένιωσα για τα καλά στα σωθικά μου. Εξαίσιο story με πολιτικές προεκτάσεις και διαλόγους που ξεκινούσαν με fuck και τελειώνανε με fucking shit! xD! Απλά Θεϊλα.