
Στο μόνο πράγμα στο οποίο φαίνεται να «ψάχνεται» ακόμη η ομάδα ανάπτυξης σε ότι αφορά το local multiplayer, είναι το κατά πόσο θα «χωρίσει» το split screen σε Gamepad και τηλεόραση, προσφέροντας ουσιαστικά την δυνατότητα στους παίκτες να αφοσιωθούν ο καθένας στην «δική του» οθόνη. Ο παραπάνω τρόπος είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν (με μεγάλη επιτυχία) και από το Sonic & All-Stars Racing Transformed. Το local multiplayer επιβεβαιώνει έστω και έμμεσα την συμβατότητα του παιχνιδιού και με άλλα χειριστήρια πέρα από το Wii U Gamepad, κάτι που δεν είχε ξεκαθαριστεί από τους δημιουργούς τις πρώτες μέρες του Nintendo Digital Event. Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι το Splatoon θα κυκλοφορήσει το 2015 αποκλειστικά για το Wii U τόσο σε ψηφιακή όσο και σε φυσική μορφή.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity