Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση της Activision επί του θέματος.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο Manuel Noriega, πρώην δικτάτορας του Παναμά, έκανε μήνυση στην Activision για τον χαρακτήρα που παρουσιάστηκε στο Call of Duty: Black Ops 2.
Σωστά, η μη χρήση της συγκεκριμένης φυσιογνωμίας θα απέτρεπε εκατομμύρια φιλους της σειράς από το να αγοράσουν το παιχνίδι....τι άλλο θα σκαρφιστουν ορισμενοι για να βγαλουν λεφτά...
χαχαχαχαχα !!!!! Μετα απο τοσο καιρο το καταλαβαν ??? Οτι ναναι πια !!!!
Και όμως έχει δίκιο !!!
Περιμενα πως και πως να τον βαλουν στο παιχνιδι για να το αγορασω... :-P αλλα οντως αν γκουγκλαρεις το ονομα του,ειναι ιδιος!
οπως την τυπισσα που εκανε μήνυση στην rockstar games για μια αποστολη μεσα στο gta που σχετιζοταν με μια ιστορια της..
Μα είναι πασιφανές... εγώ μόλις είδα τη φάτσα του Manuel έκανα προπαραγγελία τη συλλεκτική ελπιζοντας ότι θα δούμε και φιγούρα του με τη συσκευασία...
Ρε Manuel σταμάτα τα πούρα σε χαλάνε...