Ο Katsuhiro Harada παρουσίασε μέσω livestream την arcade έκδοση του Pokken Tournament, προσφέροντας αρκετά ενδιαφέρουσες εικόνες ενός καινούργιου χειριστηρίου. Ο γνωστός Ιάπωνας developer σχολίασε παράλληλα την επιμονή της εταιρίας να βρει μία κατάλληλη ισορροπία για να κάνει τον τίτλο αρεστό σε βετεράνους αλλά και σε gamers που δεν έχουν ασχοληθεί με fighting games. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο επιλέχθηκε ένα κανονικό controller και όχι το παραδοσιακό arcade stick. Το χειριστήριο μπορείτε να το δείτε στις εικόνες που ακολουθούν στην συνέχεια του άρθρου. Λέτε να το δούμε κάποια στιγμή το όλο concept και στο Wii U;


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
ειναι ασχημο πολυ ασχημο ομως
Γιατι να χρειαστει καινουργιο κοντρολερ?
Ο Μπατμαν σε χειριστηριο...
Μπράβο Katsuhiro Harada δημιούργησες το πιο χάλια εμφανισιακά χειριστήριο που έχει φτιαχτεί ποτέ :-D
Εγώ το βρίσκω μια χαρά αισθητικά και αρκούντως φουτουριστικό :D
Ωπ...Τι έχουμε εδώ???Τι να πρωτοσχολιασω??? Τον τρελό συνδυασμό ασημί(θέλω να πιστεύω) με κόκκινο(ήμαρτον) ή την απόσταση 10 χιλιομέτρων (ελπίζω να φταίει η φωτο για αυτό) ανάμεσα στα βελάκια και τα κουμπιά???Ευλογησον δηλαδή...
εμένα μου αρέσει...είναι αρκετά φουτουριστικό....