Η κακοτυχία που ακολουθεί το νεότερο shooter της EA, το Battlefield 4, δεν έχει τελειωμό. Αυτή τη φορά η DICE βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να αναβάλει το 2XP event που είχε δρομολογήσει για το τέλος του περασμένου Δεκεμβρίου επ’ αόριστον. Τα Premium μέλη του τίτλου έμειναν “ξεκρέμαστα” μιας και περαιτέρω λεπτομέρειες δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Δεν τους θέλει τους Σουηδούς με τίποτα...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
την επομενη φορα δεν θα τους θελουμε εμεις... πολλα λαθη πολλα προβληματα
Δεν ειναι θεμα ατυχιας η Dice οπως και με το Bf3 εδωσε και εδω ενα πολυ κακογραμμενο κωδικα για να μην μιλησουμε για τους σερβερ :-(