
Σχετικά με το Resogun, η Housemarque ετοιμάζει DLC πακέτο για διάθεση πριν από το καλοκαίρι, ενώ δεν αποκλείει την κυκλοφορία του τίτλου σε PS Vita.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η εταιρεία ανάπτυξης του Resogun, η Housemarque, ανακοίνωσε πως δουλεύει σε έναν νέο τίτλο που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το PlayStation 4.
Εννοείται πως περιμένουμε με αγωνία και δεν βιαζόμαστε υπάρχει αφθονία τίτλων μέχρι στιγμής!
Το resogun ηταν μια χαρα παιχνιδακι και δωρεαν για οσους ειναι στο plus...
Μακαρι να βγαλουν κατι εξισου καλο..
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΠΤ σχετικα με το πακέτο BUNDLE που περιλαμβανε CAMERA extra Dualshock και Killzone στη τιμη των 500euro, ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ???
νομιζα οτι ηταν στανταρ εκδοση οπως και η 400ευρω απλη...προσεξα ομως οτι στα e-shops (plaisio,kotsovolo ktl)
την εχουν αποσυρει (!!!)
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ?????????????????????????
@periklis Εγώ προπαρήγγηλα χθες από τα Media Markt το συγκεκριμένο Bundle και μου είπαν ότι είναι το τελευταίο κομμάτι και δεν θα ξαναβγεί... Λογικά θα φέρουν Bundles με διαφορετικό παιχνίδι, μην ανησυχείς...