Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ξεκίνησε η καμπάνια χρηματοδότησης του Wasteland 3

Η καμπάνια χρηματοδότησης του Wasteland 3 μέσω Fig έχει ήδη ξεκινήσει και με την ευκαρία, η εταιρεία ανάπτυξης έδωσε στη δημοσιότητα ένα video που παρέχει μια πρώτη ματιά στο παιχνίδι. Το Wasteland 3 θα είναι ένα party-based RPG με single-player mode και synchronous/asynchronous multiplayer και η πίσω από την πλοκή του βρίσκεται η ομάδα του Torment: Tides of Numenera. Όσον αφορά τους χρηματικούς στόχους, η inXile Entertainment αναζητά $2,75 εκατομμύρια και άλλα $2,25 θα επενδύσει η ίδια. Για την ώρα, υπάρχουν σχεδόν 7.700 υποστηρικτές και έχουν συγκεντρωθεί περίπου $1,78 εκατομμύρια.



Επιπλεον, όσοι έως σήμερα έχουν υποστηρίξει κάποιο project της inXile στο Kickstarter θα έχουν έκπτωση $5, ενώ όσοι χρηματοδοτήσουν το Wasteland 3 εντός των πρώτων 48 ωρών από την έναρξη της καμπάνιας, θα λάβουν ένα δωρεάν παιχνίδι. Είτε το STASIS, είτε το UnderRail.
Εφόσον όλα πάνε καλά, το Wasteland 3 θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα για Windows, Mac, Linux, PlayStation 4 και Xbox One.



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • zaitsev
    • Έχει ήδη φτάσει τα $2,521,696. Μέσα σε 3 μέρες έπιασαν τον στόχο τους...

      Άμα είναι σωστή η εταιρεία ο κόσμος θα την στηρίξει...

*