
Το Skyrim πρόσφατα συμπεριλήφθηκε στην λίστα με τα -εμπορικώς- πιο επιτυχημένα παιχνίδια όλων των εποχών του Amazon.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Bethesda επιβεβαίωσε πως το Elder Scrolls V: Skyrim σημειώνει πωλήσεις που ξεπερνούν ήδη τα 20 εκατομμύρια αντίτυπα.
Ρε παιδιά το Skyrim στο PS3 επιτέλους παίζεται ή είναι ακόμη broken;
@mysterious νομίζω καλύτερο είναι να το παίξεις στο PC έτσι κι αλλιώς. Με τόσα Mods και τέτοια κοινότητα είναι αμαρτία.
Φίλε Volga έχεις δίκιο αλλά το pc μου ούτε το Oblivion δεν παίζει! :P Αν το έχει κάποιος στο PS3 ας ενημερώσει.
το εχω παρει στο ps3 αλλα ακομα δε το εχω παιξει. πρεπει να το ξεκινησω αμεσα, ειναι παιχνιδαρα
Και λιγα ειναι πιστευω
Mysterious με τα 8.500 patches που εχουνε βγει :P παιζεται στο PS3 αρκετα καλα θα ελεγα.. Εκει και στο pc το εχω... Εχω παιξει γυρω στις 70 ωρες στο PS3 και μπορω να πω οτι ειναι playable Πλεον... Στην αρχη ηταν πιο broken και απο το broken. Πιστευω πρεπει να πας για legendary να παιξεις και τα DLC... Το βρισκεις σε ΞΕΦΤΙΛΑ τιμη για αυτο που προσφερει το παιχνιδι και μην σου κακοφαινεται που ειναι πλεον παιχνιδι 2,5 χρονων... Το παιχνιδι εξακολουθει να ειναι πολυ μπροστα... Για μενα το χεις κιολας αλλα δεν το ξερεις... :P :P
Λογικό, αφού το παιχνίδι τα σπάει! Και ειδικά τώρα που το δίνουν όσο - όσο...
Λογικά ότι είναι καλό οι πωλήσεις ανέκαθεν πάνε καλά.
Οι 150 ωρες που γραφει το save μου και χωρις να τα εχω κανει ολα με υποχρεωνουν να πω οτι αξιζει τις πωλησεις αυτες και με το παραπανω
Κάποια στιγμή θα πάρω την ultimate edition. Κάποια στιγμή. :P
Ασσασίνε many many thanks!Χαχαχα όντως δεν υπάρχει περίπτωση να μην το πάρω. :P Και ναι αξίζει μακράν η legendary έκδοση όπως και με το oblivion που το έχω με τα DLC του.
μια χαρα τα ειπε ο assasin legentary εκδοση κ legedary δυσκολια πραγματικη απολαυση....παντως μεγαλο κριμα για τις κονσολες να μην επιτρεψουν τα mod εδω παλι μισο παιχνιδι θα παιξεις οπως κ εγω φυσικα...ελπιζω το ps4 να μην ακολουθησει αυτη τη πολιυικη αλλιως αγορα απο μενα δεν εχει!