Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ξεπερνούν τα 20 εκ. οι πωλήσεις του Skyrim

Η Bethesda επιβεβαίωσε πως το Elder Scrolls V: Skyrim σημειώνει πωλήσεις που ξεπερνούν ήδη τα 20 εκατομμύρια αντίτυπα. Την είδηση επιβεβαιώνει το GameSpot χωρίς η Bethesda να ξεκαθαρίζει αν ο αριθμός αφορά στα παιχνίδια που έφτασαν στα καταστήματα ή στα χέρια των καταναλωτών. Παρόλα αυτά, το γεγονός αποτελεί νέο ρεκόρ για την σειρά Elder Scrolls.



Το Skyrim πρόσφατα συμπεριλήφθηκε στην λίστα με τα -εμπορικώς- πιο επιτυχημένα παιχνίδια όλων των εποχών του Amazon.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Elder Scrolls V: Skyrim
    • 18+ pegi 18+
      • 8.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (57)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.elderscrolls.com/ FOLLOWERS 4 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Volga
    • @mysterious νομίζω καλύτερο είναι να το παίξεις στο PC έτσι κι αλλιώς. Με τόσα Mods και τέτοια κοινότητα είναι αμαρτία.

    • mysterious
    • Φίλε Volga έχεις δίκιο αλλά το pc μου ούτε το Oblivion δεν παίζει! :P Αν το έχει κάποιος στο PS3 ας ενημερώσει.

    • assassin
    • Mysterious με τα 8.500 patches που εχουνε βγει :P παιζεται στο PS3 αρκετα καλα θα ελεγα.. Εκει και στο pc το εχω... Εχω παιξει γυρω στις 70 ωρες στο PS3 και μπορω να πω οτι ειναι playable Πλεον... Στην αρχη ηταν πιο broken και απο το broken. Πιστευω πρεπει να πας για legendary να παιξεις και τα DLC... Το βρισκεις σε ΞΕΦΤΙΛΑ τιμη για αυτο που προσφερει το παιχνιδι και μην σου κακοφαινεται που ειναι πλεον παιχνιδι 2,5 χρονων... Το παιχνιδι εξακολουθει να ειναι πολυ μπροστα... Για μενα το χεις κιολας αλλα δεν το ξερεις... :P :P

    • Alias
    • Οι 150 ωρες που γραφει το save μου και χωρις να τα εχω κανει ολα με υποχρεωνουν να πω οτι αξιζει τις πωλησεις αυτες και με το παραπανω

    • mysterious
    • Ασσασίνε many many thanks!Χαχαχα όντως δεν υπάρχει περίπτωση να μην το πάρω. :P Και ναι αξίζει μακράν η legendary έκδοση όπως και με το oblivion που το έχω με τα DLC του.

    • navagos
    • μια χαρα τα ειπε ο assasin legentary εκδοση κ legedary δυσκολια πραγματικη απολαυση....παντως μεγαλο κριμα για τις κονσολες να μην επιτρεψουν τα mod εδω παλι μισο παιχνιδι θα παιξεις οπως κ εγω φυσικα...ελπιζω το ps4 να μην ακολουθησει αυτη τη πολιυικη αλλιως αγορα απο μενα δεν εχει!

*