Η Nintendo of America ανακοίνωσε ότι ο μέχρι πρότινος VP of Global Business Planning της ΕΑ Doug Bowser, είναι πλέον ο νέος επικεφαλής πωλήσεων της εταιρείας (στις ΗΠΑ). Ο Bowser θα βοηθήσει στην επίβλεψη του τμήματος της Nintendo που έχει να κάνει με τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ, αλλά και των χρηματοδοτικών σχεδίων για τα επερχόμενα Nintendo 3DS και Wii U games. Το νέο στέλεχος (της Nintendo of America) ίσως ασχοληθεί και με μελλοντικά projects της εταιρείας όπως τα smartphone games, τη νέα κονσόλα (Nintendo NX), καθώς και με την επερχόμενη «επιδρομή» της Nintendo στα θεματικά πάρκα της Universal.

Είναι περιττό να τονίσουμε το γεγονός ότι το νέο στέλεχος ονομάζεται… Bowser. Τυχαίο; Μάλλον ναι, αλλά έχει ενδιαφέρον (που λέει ο λόγος δηλαδή).
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Να χαρώ ή να λυπηθώ που κάποιος της ΕΑ μπήκε στη Nintendo? Χμμμ... Ο χρόνος θα δείξει!