Σύμφωνα με δημοσίευμα της SuperData Research, το Elder Scrolls Online είχε 772.374 συνδεδεμένους συνδρομητές τον Ιούνιο. Σύμφωνα με το Μέσο, η αγορά του pay-to-play MMO έχει «συρρικνωθεί» αρκετά τα τελευταία 4 χρόνια, με τα μηνιαία έσοδα (που προέρχονται από τους ενεργούς χρήστες) να έχουν πέσει στα $23.4 εκατομμύρια το 2014 σε σχέση με τα $30.6 εκ. (από το 2010), ενώ έχουν μειωθεί και οι συνδρομές.

Ωστόσο, τα έσοδα από τις μικρο-συναλλαγές έχουν αντισταθμίσει τις απώλειες και δεν είναι τυχαίο που αρκετοί «βασικοί τίτλοι» ακολούθησαν το ίδιο μοντέλο εσόδων. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το πιο κερδοφόρο ΜΜΟ παραμένει το World of Warcraft, ενώ στην πρώτη πεντάδα του σχετικού chart είναι το Star Wars: The Old Republic της BioWare.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Μπράβο στη Blizzard Που 10 χρόνια μετά εξακολουθεί να κρατά τα ηνία! Άντε να βλέπουμε σιγά σιγά το Project Titan !
Το Lineage 1 δεν υποτίθεται ότι έχει σταματήσει;
Καλά, είναι γεγονός ότι τα τελευταία 10 χρόνια το World of Warcraft έχει μονοπωλήσει την κορυφή των MMO και έχει γίνει η βάση για τα περισσότερα MMO που έχουμε δει σε αυτήν την περίοδο (παρόλο που στα τελευταία expansion έχει καταντήσει αηδία και φαίνεται να απευθύνετε πιο πολύ στην Casual community και τα 12χρονα) Αλλά πιστεύω ότι ήρθε η ώρα για αυτό το μοντέλο να κλήσει τον κύκλο του και να δούμε κάτι καινούργιο από άποψη gamplay αλλά και gaming immersion. Είχα εναποθέσει τις ελπίδες μου στο FF14 ARR και το ESO αλλά και τα δύο αποδείχτηκαν απογοητευτικά, το WoD που περιμέναμε τόσα χρόνια δυστυχώς ακυρώθηκε και αν και θέλω να πιστεύω στο EQ next, το γεγονός ότι θα είναι f2p και θα είναι μπλεγμένη η Sony Online Entertainment με προϊδεάζουν για πίκρα και από εκεί....
@volga
Σε κορες οπως η κορεα ξερω γω ζει ακομα.