Παρόλο που κάτι τέτοιο ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί, λέγεται ότι η CD Projekt RED εργάζεται πάνω σε ένα νέο game mode για το The Witcher 3: Wild Hunt, το οποίο θα έχει την ονομασία “Insanity”, με το save file των παικτών να σβήνεται όταν αυτοί πεθαίνουν. Σύμφωνα με ρεπορτάζ, η CD Projekt RED ακόμα επεξεργάζεται τη συγκεκριμένη ιδέα και το προσεχές διάστημα θα πρέπει να αναμένονται πληροφορίες σχετικά με το αν τελικά θα περιληφθεί ή όχι στο παιχνίδι αλλά και λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς θα επηρεάζεται η πορεία των παικτών στο κεντρικό campaign. Σχετικά με τις επιλογές που υπήρχαν στο The Witcher 2 και το πώς αυτές θα επηρεάζουν τον κόσμο στο επόμενο μέρος της σειράς, οι developers λένε ότι στην αρχή του campaign οι παίκτες θα συναντήσουν έναν χαρακτήρα ο οποίος θα αφηγείται τις παλιές τους περιπέτειες και θα πρέπει να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν με όσα αυτός θα λέει.

Το “alchemy system” έχει τροποποιηθεί και πλέον ένα potion θα δημιουργείται μια φορά και θα χρησιμοποιείται για πάντα. Η αναπλήρωσή του θα γίνεται είτε μέσω διαλογισμού είτε μέσω κατανάλωσης αλκοόλ, ωστόσο θα είναι πλέον δυσκολότερη η εύρεση των κατάλληλων συστατικών. Τέλος, κάτι ακόμα ενδιαφέρον, είναι ότι οι παίκτες θα μπορούν να διαλογιστούν οπουδήποτε μπορούν να ανάψουν φωτιά, αλλά όχι γύρω από τη φωτιά στο σπίτι ενός ξένου.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Αυτό με το insanity μου θυμίζει το hardcore mode του DS2. Το θέμα είναι ότι μιλάμε για 50 ώρες παιχνίδι οπότε θα είναι τραγικό να έχεις γράψει 70+ ώρες για να ανέβεις στα skills και στα lvl και από ένα μικρό λάθος ή οτιδήποτε, να χάσεις στο τελικό boss.
Αυτό με το χαρακτήρα φαίνεται πιο ωραίο και ρεαλιστικό σε σχέση με ότι παρόμοιο έχουμε δει. Όσο για το Alchemy περιμένω να το δω και στη πράξη..
Τι λέει ρε; Δεν τρελάθηκα ακόμη. xD
Το θέλω, το θέλω, το θέλω τώρα. Option είναι αυτή η δυνατότητα όχι υποχρεωτικός τρόπος παιχνιδιού. Δείτε το σαν το Iron Skull των Halo σε μεγαλύτερη έκταση. Βάλτο μωρή CD Project να το έχουμε.
Αυτο με τα μονιμα potions ειναι εξαιρετικη προσθηκη, καθως τη μοναδικη φορα που θα χρειαστει να μαζεψει κανεις τα συστατικα για την κατασκευη τους, θα υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον και (οπως αναφερεται) δυσκολιας. Προτιμοτερο απο το να τρεχεις καθε τρεις κ λιγο για συλλογη, ειναι αλλου χαρακτηρα παιχνιδι αυτες οι λογικες νομιζω.