
Οι φήμες για το Alan Wake 2 είναι ήδη πολλές, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι επίσημα. Λέτε να μας το κρατούν για τις 6 Ιουνίου;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
PEGI
Φαίνεται πως το LinkedIn θα γίνει ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς όλων όσοι θέλουν να ενημερώνονται για νέα video games, αφού άλλος ένας τίτλος ήρθε με αυτό τον τρόπο στη δημοσιότητα.
Βγηκε ο CEO της Remedy και ειπε οτι για φετος δεν εχουν να δειξουν κατι! Κριμα... (εαν ισχυει και δεν θελει να αποπροσανατολισει)
AAAAAAA! Πάμε ρε! It's not a lake it's an ocean. Νάτο το πρώτο κυμματάκι!
Jizz in my pants! Και επίσημα πια η Επιστροφή του Alanιού στην Ε3!ΓΙΙΙΙΙΙΙΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ειδα το νεο και θυμηθηκα οτι θελω μπαταριες για το φακο μου .
Απίστευτο νέο. Ας βγάλουν το 2ο βιβλίο στην φόρα. Ελάτε ρε παιδιά αφου το θέλετε μην μας το παίζετε δύσκολοι :P!
@majorfox ψαξε κάπου σε κανα σκουπιδοντενεκε μεσα σε κανα δάσος του αμαζονίου
Περιμενω με ανυπομονησια, majorfox γελασα τοσο πολυ αν μπορουσα θα σου εκανα 1000 like :P!!!
@majorfox ελπίζω ότι στο AW2 να έχει quick charge kit για να μην έχεις πρόβλημα!:)
Eγω θελω πιο πολυ survival horror και πιο κατανοητο σεναριο. ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ κ. REMEDY?
Μακάρι...
Ελπίζω του χρόνου να έχουμε την παιχνιδάρα.
@ Moriginal α κοντα με στελνεις... XD
@TheBlackDogGR νασαι καλα φιλε !
@KoulisHHH γιατι το 1ο δεν ειχε ? XD
Έσπασα το πρώτο και πρέπει να το ξαναπάρω :p Άντε να βγεί κι αυτό
LinkedIn: Η νέα υπηρεσία αποκάλυψης video games μεγάλων εταιρειών. :P
αντε επιτελους να διορθωσει και λαθη του 1ου πιο πολλα στοιχεια Horror και να δωθουν αναπαντητα ερωτηματα ξεκαθαρα.Δεν μπορω να περιμενω Ε3 2011 2 hot.