Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτο trailer του Assassin's Creed Unity

Η Ubisoft έστειλε πριν από λίγα λεπτά την πρώτη επίσημη τοποθέτηση για το νέο μέρος της σειράς Assassin's Creed, το Assassin's Creed Unity. Χωρίς να δίνει περαιτέρω πληροφορίες, ένα σχετικό sneak peak video επιβεβαιώνει την κυκλοφορία σε εκδόσεις PS4, Xbox One και PC προς τα τέλη της χρονιάς, ενώ το υλικό σημειώνεται ότι είναι από την alpha έκδοση. Ο τίτλος αναπτύσσεται εδώ και μια τριετία και αποτελεί το "όραμα της Ubisoft για ένα next-gen only Assassin's Creed". Δείτε το...



Με αυτή την εξέλιξη επιβεβαιώνεται η πληροφορία που είχε το Kotaku πριν από μερικές ημέρες, ότι δηλαδή τα γεγονότα του νέου τίτλου θα λαμβάνουν χώρα στο Παρίσι και ότι θα κυκλοφορήσει και ένα ξεχωριστό Assassin's Creed για τα συστήματα της περασμένης γενιάς με τίτλο Assassin's Creed Comet. Μπορείτε να διαβάσετε τα όσα είχαν διαρρεύσει στο σχετικό μας άρθρο εδώ.






Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
25 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Jim P
    • Εδώ και 5 χρόνια τα πρώτα 3 τρέιλερ του κάθε καινούργιου Assassin's Creed είναι Prerendered... και τώρα για να μας θαμπώσουν βρήκαν νέα νόρμα... Alpha Footage!!

      Εγώ όμως δε μασάσω, είναι ΚΑΡΑ PRE RENDERED και κάνει κρα!

      Έστω, είμαι πολύ ενθουσιασμένος, και ενώ έχει νέο ήρωα με νέο Setting δε χρησιμοποιούν αριθμό "πέντε" παρά μονο υπότιτλο...

      Χμμμ, λέτε το "πέντε" να είναι στις κονσόλες παλαιάς γενιάς;

    • Sephiroth
    • Ούτε με σφαίρες δεν καίνε το "5" για last gen συστήματα. Του χρόνου το AC5 new gen based και ίσως σε PS3, Xbox 360 για τελευταία φορά η σειρά

    • torico
    • ενδιαφερον κ το λεω γω που δε με λες κ φαν της σειρας,επισης αυτο που ειδαμε δεν ειναι cgi εαν ο τιτλος πλησιαζει οπτικα αυτο που εδειξαν θα ειναι αρκετα τουμπανακι οπτικα

    • Amiga500
    • Δωσε Assassin στο λαο!!!

      Πρεπει να τελειωσω γρηγορα το Black Flag γιατι με Infamous και watcdogs......με βλεπω να παιζω μεχρι τον Σεπτεμβριο..... :P

      Το παιχνιδι "επιβαλεται" να εχει γραφικαρες, αλλωστε δεν ειναι μεταφορα απο current gen μηχανηματα.

    • Nokhor Nogai
    • Καλά χθές είχαμε "leaked" εικόνες του καινούργιου AC και σήμερα κιόλας βγήκε το Alpha Footage Trailer;;;; Και 2 Assassins Creed σε ΕΝΑ χρόνο;;; Σε λίγο τα παιχνίδια θα γίνουν σαν το γάλα, θα πρέπει να αγοράζεις ένα κάθε βδομάδα...

    • Sephiroth
    • Συνήθως τα leaks (ή "leaks") γίνονται σε ένα διάστημα κοντά στην επίσημη αποκάλυψη. Λογικό να βγει σήμερα trailer, πραγματικά θέλω να δω πως θα ξεπετάξουν την last gen φέτος...

    • Koel700
    • το τραιλερ μου θυμιζει λιγο το πρωτο assassins creed, o ηρωας απο ψηλα οι αλλοι που εκτελουνται...τα γραφικα δειχνουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ...
      ας ελπισουμε μονο και αυτη την φορα να ενα ακομα assassins creed που θα σκοτονεις ολοκληρες λεγαιωνες απο το intro σαν το black flag..που εισαι πηρατης..σκαρφαλωνεις σαν assassin , δολοφωνης σαν assasin, σκοτωνεις χιλιαδες σαν assassin ΑΛΛΑ κατα τα αλλα δεν ξερεις καν τη ειναι οι assassin....και επειδη σιγουρα καποιος εξυπνος θα προσπαθισει να μου την πει..ναι το εχω το black flag...και το γουσταρω ανελειτα...αλλα αυτο δεν παει να πει οτι ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξει η φορμουλα..κατι που η ubisoft δεν θελει/ξερει να κανει...ειναι easy mainstream money

    • greenkiller.13
    • Μακαρι να φερουν πισω ολα τα καλα στοιχεια απο τα προηγουμενα παιχνιδια που ελειπαν τοσο καιρο πχ την σημαντικοτητα των recruits που υπηρχε στο brotherhood,τον μυστικισμο που ειχε το 2 σε οτι εχει να κανει στο θεμα Assassins Vs Templars και τελευταιο και πιο σημαντικο εναν πρωταγωνιστη που να ξερει τι κανει και γιατι το κανει,εγω προσωπικα δε θελω να δω αλλους "ασχετους" σαν τον Connor,Edward αλλα ατομα σαν τον Ezio και τον Altair.Αυτο αν το πετυχουν φετος εγω θα ειμαι ευχαριστημενος

    • diver_gr
    • Τα γραφικά είναι Ingame καμιά σχέση με CGI .Το θέμα όμως είναι να δούμε ένα ενδιαφέρον Assasins όπως το 1-2 τα οποία κατά τη γνώμη μου ήταν και τα καλύτερα όσο αφορά το σενάριο .

      Ενδιαφέρον θα ήταν επίσης να δούμε στοιχεία δανεισμένα από τα κλασικά splinter Cell όσο αφορά προσέγγιση σε στόχους - νύχτα -είσοδο σε κτίρια για αποστολές κλπ (κατά τη γνώμη μου ).

    • larcrof
    • Πω πω! Ωραίο θα είναι! Στην Γαλλική Επανάσταση 1789! Καλά το πάνε, αλλά θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους! Χρειαζόμαστε δυνατό σενάριο και δυναμικό πρωταγωνιστή όπως τον Altair ή τον Ezio!

*