Όπως ανακοίνωσε η Nintendo of Europe, η ζήτηση για τα Amiibo ήταν πολύ μεγάλη (κυρίως στο Ηνωμένο Βασίλειο) με αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη αποθεμάτων σε συγκεκριμένες φιγούρες. Σύμφωνα με την εταιρεία «στόχος είναι να υπάρχουν ανά τακτά διαστήματα αποθέματα Amiibo figures και αναμένονται περισσότερα κύματα (Amiibo) στην αγορά». Παράλληλα, η Nintendo of America ανακοίνωσε πως ορισμένες φιγούρες ήταν αρκετά δημοφιλείς κατά το λανσάρισμα, με αποτέλεσμα στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική να μην είναι διαθέσιμες αυτή τη στιγμή.

Υπενθυμίζεται, τέλος, πως ο consumer marketing της Nintendo Ηνωμένου Βασιλείου James Honeywell είχε δηλώσει τον περασμένο μήνα πως «θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε τη ζήτηση για τους πιο δημοφιλείς χαρακτήρες, όπως είναι οι Mario και Link, αλλά κατά πάσα πιθανότητα ορισμένες φιγούρες που έχουν εξαντληθεί δεν θα ξανά κυκλοφορήσουν στην αγορά».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
εγώ πιστεύω ότι απλά έβγαλαν σε παραγωγή ένα μικρό αριθμό amiibo κυρίως για να δούν πως θα αντιδράσει το αγοραστικό κοινό μιας και είναι κάτι πρωτόγνορο για τους ίδιους και ήδη υπάρχουν αντίστοιχες φιγούρες ωπότε απλά έριξαν το δόλωμα για να δουν αν θα τσιμπήσει το ψαράκι...
και προφανώς τσίμπησε και είναι ακόμα πεινασμένο....
@commenter: να πουμε ομως οτι πρόκειται για κουκλάκι που βγήκε χωρίς πόδια, δηλαδή ένα ελαττωματικό αλλά την ίδια στιγμή και "μοναδικό". Παιχνίδια, κάρτες και φιγούρες με "λάθη" πιάνουν ασύλληπτες τιμές