@MediaReviewDE @Ubisoft The game will play at 60 fps on all platforms
— Rainbow Six (@Rainbow6Game) October 10, 2014 Το Rainbow Six: Siege ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Ε3 τον Ιούνιο και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2015.
@MediaReviewDE @Ubisoft The game will play at 60 fps on all platforms
— Rainbow Six (@Rainbow6Game) October 10, 2014 ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Rainbow Six: Siege θα προσφέρει δράση σε 60 καρέ το δευτερόλεπτο σε όλες τις εκδόσεις (PC, PS4 και Xbox One), όπως ανακοίνωσε η εταιρεία ανάπτυξης μέσα από το λογαριασμό που διατηρεί στο Twitter.
Για αναλυση παντως δεν εγραψε :P
Μια χαρα παντως με τα 60fps, ετσι πρεπει.
Επιτελους και ενα παιχνιδι που θα εχει 60 FPS,πιο πολυ με νοιαζει επειδη ειναι shooter και στα shooter εχουν μεγαλη διαφορα τα 60 απο τα 30 fps,ενω στο AC Unity πχ δε χαλασε και ο κοσμος
Δεν μπορει πλακα μας κανουν!!
Ωραία το ξεκαθαρίσαμε αυτό. Η ανάλυση πόσο τώρα;
Απο Fps τα παμε αριστα που ειναι και το σημαντηκοτερο , τωρα απο αναλυση δεν εχουν αναφερει ακομα που ισως για τις κονσολες θα υπαρχει καποιο θεματακι ακομα ...
Είναι must τα 60 fps στα συστήματα τελευταίας γενιάς πιστεύω
το gameplay trailler πάντως δείχνη πολλή υποσχόμενο multiplayer :) , στρατηγική , οργάνωση και συνεννόηση θα είναι must μιας και το παιχνίδι φαίνεται πως δεν θα συγχωρεί run and gun τακτικές .
https://www.youtube.com/watch?v=6wlvYh0h63k
σχετικά μ'αυτο απογοητευτηκα γιατι είχα δει το αρχικό τρειλερ κ μετά όταν είδα ότι το ακύρωσαν λεω θα γινει καμια βλακεία σαν το i am alive,ελπίζω να μη συμβεί αυτο.