
Υπενθυμίζεται ότι εκτός από το νέο παιχνίδι, η Koei Tecmo θα κυκλοφορήσει (εντός του 2014) και σχετικό live action film, ενώ τον Αύγουστο την εμφάνισή του θα κάνει ένα novel από τον συγγραφέα Eiji Otsuka. Αναμένουμε με ενδιαφέρον λοιπόν…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Για να δουμε! Ενα πολυ καλο αποκλειστικο franchise για τη Νιντεντο, ας ελπισουμε να μην απογοητευσει.
Νομίζω πως πλέον το franchise ανήκει στην Nintendo.
Το πιο σημαντικό πάντως εκτός από το να δούμε το παιχνίδι είναι να μάθουμε αν θα έρθει εκτός Ιαπωνίας.
Είναι reboot της σειράς, οπότε έχουμε ελπίδες.
Εννοώ πως το καινούργιο που θα δούμε είναι reboot.
tanno@ στο χω ξαναπει παλικαρι μου···αγορασε το ιαπωνεζικο fatal frame4 και κατεβασε ειδικο patch official και παιξτο με αγγλικα μενου και υποτιτλους···σπερνει··το patch το τρεχεις απο την sd card του wii...αν δε εχεις homebrew channel ακομα καλυτερα!αν οχι κατσε και περιμενε ποτε θα ξυθει η νιντυ να αρει επισημα το regionlock
Αρκετά ενδιαφέρον! Να ένα παιχνίδι το οποίο έχει πολλές προοπτικές για χρήση της ταμπλέτας!