Όπως ανακοίνωσε Poppermost Productions, η beta του Snow πρόκειται να κυκλοφορήσει και για το PlayStation 4 στις 18 Οκτωβρίου. Το Snow είναι ένας ακόμα τίτλος που ασχολείται με τα χειμερινα sports και η beta θα περιλαμβάνει τα τρία game modes που είναι διαθέσιμα στην PC έκδοση, δηλαδή ski, snowboarding και snowmobile riding. Όμως, η διαφορά τώρα είναι πως η beta στο PlayStation 4 δεν θα διατίθεται δωρεάν, για την ώρα τουλάχιστον, αλλά έναντι €19,99. H εν λόγω έκδοση χαρακτηρίζεται από την εταιρεία ανάπτυξης ως "Founder's Pack" και θα περιέχει €30 για αγορά εξοπλισμού για τον χαρακτήρα σας. Κοινώς, στο παιχνίδι υπάρχουν micro-transactions με κανονικά χρήματα. Η beta του Snow θα είναι δωρεάν από το χειμώνα και μετά, όταν πλέον θα έχει κυκλοφορήσει η ολοκληρωμένη έκδοση του τίτλου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Δηλαδη αν καταλαβα καλα λενε "αγορασε micro transactions 20 ευρω και θα σε αφησουμε να παιξεις την beta". Βραβειο facepalm οι τυποι. Και επισης...wtf is poppermost productions?