Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σύντομα νέες αποκαλύψεις για το Uncharted 4

Φαίνεται πως η Naughty Dog θα αποκαλύψει (πιο σύντομα απ΄ ό,τι περιμέναμε) περισσότερες πληροφορίες για το επερχόμενο Uncharted 4: A Thief's End. Σύμφωνα με τον Evan Wells, «έχει προχωρήσει αρκετά η ανάπτυξη του τίτλου μετά την Ε3 και το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι θα είμαστε σε θέση να δείξουμε κάποια πράγματα πολύ σύντομα».



Η αλήθεια είναι ότι έχουμε δει λίγα πράγματα από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε το νέο μέρος της σειράς Uncharted, το οποίο και αναμένεται εντός του 2015. Ελπίζουμε λοιπόν να δούμε πολύ σύντομα, περισσότερο υλικό από το game.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
24 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Naughty Dog

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • @mixalisss μπααααα... απο αυτο το μηνα και μετα, αξιζει να παρεις κονσολα ;)

      Αν κοιτας τα exclusives του PS4, η αγορα πρεπει να γινει με την κυκλοφορια του Bloodborne κατα 99%!! (Κραταω 1% μπας και βγει μετριο αλλα δε νομιζω)

    • GamingFun
    • Θα συμφωνήσω και εγώ ότι το Uncharted 4 είναι ένας σοβαρός λόγος για αγορά PS4. Απλά μπορεί να υπάρξουν και παιχνίδια πιο πριν από την κυκλοφορία του για να αγοράσει κάποιος/α το PS4 (και δεν εννοώ αποκλειστικότητες του PS4 κατ' ανάγκη).

    • bill_dep
    • Τρελο Hype, μακαρι να ειναι και αυτο τοσο επος.. Αν και ειμαι σιγουρος.. Οσο γοα το bloodborne ενταξει εχει γινει preorder απο την πρωτη ωρα...

    • Kefka09
    • Μετά το αξεπέραστο 3, αποκλείεται να καταφέρουν περεταίρω βελτίωση.


      Βέβαια, έτσι έλεγα και μετά απο το 2...

    • korko
    • άντε βγάλτε λίγο υλικό να μας πωρώσετε. απλά εύχομαι να μην είναι το τελευταίο του drake γιατί ο τύπος είναι απλά είδωλο...

    • deratop
    • Στο uncharted είπα ωπ ωραία υπόθεση ωραία γραφικά,στο uncharted 2 είπα κινηματογραφική υπόθεση απίθανα γραφικά,στο uncharted 3 είπα μωρέ μπράβο το ps3, στο uncharted 4 είμαι σίγουρος ότι θα πώ naughty dog μας τρελαίνεις @#$%@ η κονσόλα!!!

    • Tim of Heavens
    • deratop@: για gameplay δεν είπες τίποτα.LOL. Ρε που φτάσαμε σήμερα, να παίζουμε ταινίες. Που είσαι μωρή Nintendo και Sega να δεις πως κατάντησε ο μέσος χρήστης σήμερα.

    • RODIFIRE
    • Tim of Heavens +1 χαχαχα πολύ σωστός φίλε.
      έμενα το 3 αν και ήταν πολύ ωραίο, με είχε κουράσει το ότι επαναλαμβανόταν παρόμοια πράγματα (τα έπαιξα σχεδόν το ένα μετά από το άλλο ξανά ίσως αυτό φταίει) και δεν το πολύ ευχαριστήθηκα.
      το 4 πιστεύω θα είναι καταπληκτικό, μιας και το ps4 σαρώνει σε πωλήσεις έχουν ένα λόγο παραπάνω να ξοδέψουν χρήμα για να πάει στα ύψη!
      όσο για το τέλους του κλεφτεί! αν είναι σαν του god of war που και καλά μας σκότωσαν τον kratos, θα αρχίζω να βρίζω άσχημα! γιατί τέτοιες πονηριές και πατάτες ούτε ο kojima δεν έχει κάνει (που από το 2 ο κάθε τίτλος του κλαιγόταν πως θα είναι ο τελευταίος και μόνο metal gear φτιάχνει) γιατί ένταξη ρε φίλε πόσο χαζούς μας έχεις! θα σταματούσε το god of war? Και κάθε god of war?
      τέλος πάντως! και εγώ περιμένω με αγωνιά! αν και θα αργήσω πολύ να πάρω ξανά κονσόλα :(

    • Spyros13
    • Κάτι τέτοιοι τίτλοι όταν βγαίνουν δίνουν μαθήματα γραφικών -gameplay στης άλλες εταιρίες !το περιμένω πως και πως!πιστεύω θα είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που έχουν βγει, και θα δείχνουν της πραγματικές δυνατότητες της κονσολας!

    • RODIFIRE
    • Spyros13 και έμενα γνώμη μου είναι ότι το ps4 τα πάει χάλια και ότι το gamecube ήταν η κονσόλα που ζητούσε όλος ο κόσμος να αγοράσει τότε ;) μην αγχώνεσαι γνώμη μου!
      άσε που το glx έχει μεγαλύτερη τελική και από φεραρη! (και περισσότερα καθίσματα)

      δεν λέω φοβερό το unchaterd (τώρα η δυσκολία δεν είναι ίδιο με gameplay) έχει αρκετές στιγμές εθίστηκες που θυμάσαι με ένα χαμόγελο και πορώνεσαι, άλλα το να δίνει μαθήματα gameplay δεν θα το έλεγα με τίποτα, γιατί δεν είδα καμιά πρωτοτυπία και τίποτα νέο στο χώρο του gaming (gameplay) που δεν είχα ξανά δει ή που να ακολούθησαν από τότε όλες οι υπόλοιπες εταιρίες...

    • Bamagiotis
    • Kefka09 ίσα ίσα που το 2ο ήταν μακράν το καλύτερο για μένα. Δεν μπορώ να πώ οτι το 3 ήταν άσχημο αλλα το 2ο και πιο παλούκι γενικότερα και πολύ περισσότερο ωραία ιστορία. Προσωπική άποψη!

    • RODIFIRE
    • Bamagiotis και έμενα το ίδιο...
      το πρώτο μου έχει μείνει, γιατί ήταν το πρώτο της σειράς με διαφορετικά πράγματα,
      άλλα το δεύτερο γενικά μου άρεσε περισσότερο από το τρίτο (μόνο αυτήν η γκόμενα που διάλεξε δεν είναι και τόσο όμορφη άλλα σιγά!)

*