
Κάθε παιχνίδι θα γίνεται διαθέσιμο την Πέμπτη κάθε εβδομάδας, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί η συγκεκριμένη σειρά με την οποία θα διατεθούν οι τίτλοι.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Capcom επιβεβαίωσε ότι θα κυκλοφορήσει για την Αμερικάνικη έκδοση του Wii U Virtual, ένα παιχνίδι Mega Man κάθε εβδομάδα του Αυγούστου.
Αφιερωμένο σε όλους όσους έχουν λιώσει τα MegaMan!!
www.youtube.com/watch?v=KLbFctG3tw0
Καλά όλα αυτά αλλά βρε Capcom... βγάλε ένα καινούριο που έχεις βγάλει από τη μύγα ξύγκι τόσες φορές που έχεις επανεκδόσει τα ίδια και τα ίδια. ΗΜΑΡΤΟΝ πια