
Το GamePad του Wii U θα λειτουργεί σε αντιστοιχία με την κάτω οθόνη του DS, με την τηλεόραση να αποτυπώνει το περιεχόμενο της πάνω οθόνης του φορητού συστήματος. Ποια παιχνίδια του DS θα θέλατε να παίξετε στο Wii U;

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με τη Nintendo, “μια πλούσια συλλογή φορητών παιχνιδιών έρχεται στην μεγάλη οθόνη”.
Λογικό μου φαίνεται!! Κάποτε έπρεπε να γινει!!
καλη φαση, το ds εχει διαμαντακια!
πολυ καλη ιδεα υπαρχει πολυς κοσμος που δεν ειχε ds και θα ναι ενα επιπλεον κινητρο για την αγορα του wiiu..
εμένα πάλι μου φαίνεται αδιάφορο....
Και πολυ αργησε. Καλιο αργα παρα ποτε βεβαια. Με την αναλυση της εικονας των παιχνιδιων τι θα κανουν ομως... ?
Ας βγούνε όλοι οι τίτλοι του DS αν είναι αυτό δυνατόν και όχι μόνο οι άσσοι της φορητής αυτής κονσόλας.