H Sony ανακοίνωσε τους τίτλους που θα προσφερθούν δωρεάν στους συνδρομητές του PlayStation Plus για τον μήνα Ιούλιο. Έτσι λοιπόν, οι κάτοχοι του PlayStation 4 θα αποκτήσουν πρόσβαση στα TowerFall και Strider, ενώ σε ό,τι αφορά την last-gen κονσόλα, διαθέσιμα θα γίνουν το Dead Space 3 και ο 2D action puzzle τίτλος Vessel. Για το φορητό σύστημα διαθέσιμα θα γίνουν (από τις 2 Ιουλίου) τα LEGO Batman 2: DC Superheroes και Doki Doki Universe. Επιπλέον, μέσα από το σχετικό post στο PlayStation blog, η Sony επεσήμανε ότι η beta του Destiny έρχεται στις PlayStation πλατφόρμες στις 17 Ιουλίου (για τους συνδρομητές του PS Plus). Μπορείτε να δείτε τη σχετική λίστα στη συνέχεια του άρθρου.
Τίτλοι που βγαίνουν από την προσφορά στις 2 Ιουλίου:
Pixeljunk Shooter Ultimate
Trine 2: The Complete Story
NBA 2K14
Sly Cooper Thieves in Time
Puppeteer
Lone Survivor
Dragon's Crown
Surge Deluxe
Τίτλοι που θα προσφέρονται δωρεάν από τις 2 Ιουλίου:
TowerFall Ascension
Strider
Dead Space 3
Vessel
LEGO Batman 2: DC Superheroes
Doki Doki Universe
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Respect!Παλι θα "καουμε" με το Plus!
Πολύ καλός μήνας αν και έχω ήδη το Strider. Δε πειράζει, θα κάψω τα υπόλοιπα. :D
Δεν θεωρω καλο μηνα για το Ps4 ... Περιμενα απο το Ps plus να δω πολυ καλυτερους τιτλους που δυστυχως μονο στο Ps3 βλεπω !!!
Τοwer Fall και Vessel για εμένα. Το Strider το έχω στο PS3...
Το vessel πρέπει να είναι ωραίο παιχνιδάκι.....
Μια χαρά το dead space 3 αλλά δεν έχω παίξει τα προηγούμενα...αν και θέλω το 1 πιο πολύ
Το 1 ειναι μακραν το καλυτερο της σειρας.
περιμενα κατι καλυτερο για ps3
Hρθε η ωρα να τελειωσω την τριλογια των Dead Space!
βεβαια με την ποσοτητα στο Plus δεν προλαβαινεις να τα τελειωσεις και πολλα games...
Τι; Δωρεάν τέτοια παιχνίδια για το PS3; Εύχομαι να προλάβω να γυρίσω από τις διακοπές!!!
To strider το γουσταρα οποτε δεν με χαλαει για ps4...
Oh yeah!Βρήκα μετά από καιρό τα Dead Space 1 και 2 και ήρθε καπάκι το τρίτο από το plus!
Μας έχει κάνει μάγκες το ps plus.Μακάρι να είχε αντίστοιχα δωράκια και η microsoft.
Πάντως με αυτή την ποιότητα παιχνιδιών που δίνει για το πσ3 δύσκολα θα μεταβούμε στο πσ4.
Απλά Respect , χάρη στο Ps plus έχουμε παίξει παιχνιδάρες! Μπράβο στη Sony!
Παρά τα όσα γράφτηκαν για αυτό το παιχνίδι, το θεωρώ άξιο συνεχιστή της σειράς. Το σύστημα αναβάθμισης των όπλων εμπνευσμένο, μπορείς να κάνει cool (και κουλούς :P) συνδυασμούς όπλων.
Ειδικά κοντά στο τέλος θυμίζει πάρα πολύ Alien.