Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι το Freedom Wars κυκλκοφορεί ήδη στην ιαπωνική αγορά από τα τέλη του περασμένου Ιουνίου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Sony ανακοίνωσε ότι ο αποκλειστικός τίτλος για το PlayStation Vita Freedom Wars αναμένεται να κυκλοφορήσει και σε φυσική μορφή στην Ευρώπη.
Ώπα! Ισχύει μόνο για Ευρώπη;
@Scott_Pliggrim Ναι ειχαν ανακοινωσει ότι στην Ευρωπει θα είναι Digital-only, αλλα εκαναν petition και λογικα αυτο αλλαξε την γνωμη της SONY.!!
Παντως ενα απο τα λιγα καλα παιχνιδια που εχουν ηδη ανακοινωθει κι αξιζουν για φετος! Περιμενουμε Gamescom!!!
Ομορφα πραγματα!Τωρα μενει να δουμε αν τελικα αξιζει το παιχνιδι.
Θα αξίζει; Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ.