Σε πρόσφατη συνέντευξή του στην ιστοσελίδα VGC, o Stephen Dyck, character director του Halo Infinite μοιράστηκε πληροφορίες που έχουν να κάνουν με τον σχεδιασμό του gameplay. Πιο συγκεκριμένα είπε ότι αυτή τη φορά η 343 Industries απόφυγε να σχεδιάσει τα πάντα γύρω από το Heroic Difficulty και επικεντρώθηκε στο Normal, προφανώς με σκοπό να μπορέσει να προσελκύσει επιπλέον παίκτες. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι βαθμοί δυσκολίας Heroic και Legendary δεν θα "τιμωρούν" πλέον τους παίκτες, απλά όσοι δεν έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με τίτλο της σειράς Halo δεν θα βρεθούν ξαφνικά μπροστά από έναν τοίχο που θα τους αναγκάσει να τα παρατήσουν απογοητευμένοι.
Επιπλέον, ο associate creative director Paul Crocker μίλησε για ένα "golden path" που οι παίκτες ακολουθούν για την πρόοδό τους και παρεκλίνοντας από αυτό πιθανό να έρθουν αντιμέτωποι με προαιρετικές, περισσότερο δύσκολες δοκιμασίες, με υψηλές πιθανότητες αποτυχίας.
"Αναβαθμίζοντας τον εξοπλισμό σας, καταλαμβάνοντας περισσότερα FOBs και στρατολογώντας επιπλέον marines, θα μπορέσετε να φέρετε εις πέρας τέτοιες δοκιμασίες".

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity