
PlayStation:
4 μήνες (σε μία αγορά) – 31 Μαρτίου, 1995 – 0.85 εκατ.
10 μήνες – 30 Σεπτεμβρίου, 1995 – 1.77 εκατ.
16 μήνες – 31 Μαρτίου, 1996 – 4.26 εκατ.
22 μήνες – 30 Σεπτεμβρίου, 1996 – 8.07 εκατ.
28 μήνες – 31 Μαρτίου, 1997 – 13.50 εκατ.
PS2:
1 μήνες (σε μία αγορά) – 31 Μαρτίου, 2000 – 1.41 εκατ.
7 μήνες (σε μία αγορά) – 30 Σεπτεμβρίου, 2000 – 3.52 εκατ.
13 μήνες – 31 Μαρτίου, 2001 – 10.61 εκατ.
19 μήνες – 30 Σεπτεμβρίου, 2001 – 19.58 εκατ.
22 μήνες – 30 Δεκεμβρίου, 2001 – 24.99 εκατ.
PS3:
1 μήνας – 31 Δεκεμβρίου, 2006 – 1.7 εκατ.
4 μήνες – 31 Μαρτίου, 2007 – 3.5 εκατ.
7 μήνες – 30 Ιουνίου, 2007 – 4.2 εκατ.
10 μήνες – 30 Σεπτεμβρίου, 2007 – 5.5 εκατ.
13 μήνες – 31 Δεκεμβρίου, 2007 – 10.4 εκατ.
PS4:
Λανσάρισμα– 16 Νοεμβρίου, 2013 – 1 εκατ.
2 εβδομάδες – 1η Δεκεμβρίου, 2013 – 2.1 εκατ.
1 μήνας – 28 Δεκεμβρίου, 2013 – 4.2 εκατ.
3 μήνες – 8 Φεβρουαρίου, 2014 – 5.3 εκατ.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




μπραβο στη σονυ το αξιζουν!!! σιγουρα κανουν παρτι καθε μερα. και που εισαι ακομα τα νουμερα θα εκτοξευτουν ακομα παραπανω
Ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ στη Σονυ που εμαθε απο τα λαθη της και οπως φαινεται ο δρομος ειναι στρωμενος με ροδοπεταλα. Θα σπασει πολλα ρεκορ, ειναι αρχη ακομα ;)
Εμπορικα τρικ αυτες οι εξαγγελιες για να χαιρονται τα φαμπογια εντελως υποκειμενικα τα νουμερα. Καλα λενε οτι τους αριθμους τους ερμηνευει κανεις οποιος θελει. Τι συγκρινεις κανουμε τωρα εχετε σκεφτει? Οταν βγηκε το ps1 ηταν πανακριβο ειδος πολυτελειας (300 δολλαρια του 1994!!) και ηταν για ελαχιστες τσεπες και επισης εκεινη η εποχη ειχε ανταγωνισμο ισχυρο απο τη γενια 16βιτ τοτε που αργοπεθαινε μεν αλλα η διαφορα στη τιμη ηταν -50% μεταξυ ενος ps1/saturn με ενα megadrive/snes. Eιχε επισης δυνατο ανταγωνισμο απο το home computing που τοτε εκανε το μεγαλο ξεσπασμα του και το μεγαλο μπαμ και βγηκαν οι Svga καρτες και ουσιαστικα ηταν η εποχη που γεννηθηκε το pc gaming τι να θυμηθουμε απο εκεινη τη χρυση εποχη 1991-2 εως 1996, πραγματικα και φυσικα ειχε και τεραστιο ανταγωνισμο απο παρομοιες κονσολες οπως το saturn και το 3do ακομα και το τζαγουαρ ή ακομα και το amiga cd32 κλεβανε πωλησεις τοτε σε μια αγορα ουσιαστικα παρθενα αφου μεχρι τοτε οι κονσολες λογω μικρης υπολογιστικης δυναμης αλλα και εμπορικους δεν ειχαν τη δυνατοτα για να βγαλουν παιχνιδια οπως αυτα που βγηκαν στο ps1 και στο saturn και μονο στα pc βλεπαμε παιχνιδια "hardcore" (για να χρησιμοποιησω και μια συγχρονη εννοια). Και το πιο σημαντικο απο ολα εκεινη την εποχη η βιομηχανια gaming ηταν πολυ μικροτερη απο τη σημερινη με πολυ μικροτερο αγοραστικο κοινο και απευθυνονταν σε μικροτερες ηλικιες... Καποιες συγκρισεις μπορουν να γινουν μονο με τη γενια του ps3 που εχει ομοιοτητες με τη σημερινη οσον αφορα το μεγεθος της αγορας. Αλλα και στη γενια που μας περασε το λανσαρισμα του ps3 ειχε ιδιαιτεροτητες οπως η υψηλη τιμη του σε σχεση με τον ανταγωνισμο που εφταιξε για το αθλιο ξεκινημα του. Με λιγα λογια δε μπορει να γινει συγκριση ΕΙΔΙΚΑ με τη γενια PS1 και PS2. Nα πανηγυριζεις επειδη πουλησε παραπανω κονσολες στο λανσαρισμα του το ps4 απο το ps1 και το ps2? E λογικο δεν ειναι. Με λιγοτερο ανταγωνισμο (τωρα ειναι 3 κονσολες στην αγορα τοτε ηταν 43312324) και με το τριπλασιο (τουλαχιστον αγοραστικο κοινο) και με τη μιση τιμη (αν προσαρμοσεις τα 300 δολλαρια του 1994 με τα 400 τα σημερινα) και με το brandname του playstation να ειναι κολλοσσος και ο κοσμος να ξερει τι αγοραζει ενω με το ps1? ακομα και το ps2 οι συνθηκες ηταν τοσο διαφορετικες.