
Οι νέες φιγούρες θα εμφανιστούν στην ευρωπαϊκή αγορά στις 19 Δεκεμβρίου.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Nintendo ανακοίνωσε το δεύτερο κύμα των Amiibo figurines που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Ευρώπης και της Αμερικής μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αλλά και τα games που θα είναι συμβατά με αυτές.
γιατί μόνο για το new 3ds δεν είπαν ότι θα βγάλουν περιφερειακό και για τα παλιά? κάτι τέτοιο θυμάμαι :)
@RODIFIRE είναι συμβατά με Wii U GamePad και new3DS. Θα βγει και το περιφεριακό για το 3DS αργότερα.
άπλα μπερδεύτηκα σκεφτόμουν μήπως το ακύρωσαν κιόλας το περιφερειακό γιαυτό ρώτησα :)
μπορεί να πάρω καμιά φιγούρα κάνα Link ,zelda, kid, η και κάναν άλλον μιας και τα βρήκα με 14 ευρω και θα χρησιμεύουν σε τόσα παιχνίδια :) άλλα στην Ελλάδα πόσο θα έχουν?
Απο τις φωτο φενονται πολυ ποιοτικα, τη samus και τον link καποια στιγμη θα τους αποκτησω.
αν είχε zero samus θα την είχα πάρει από την πρώτη μέρα σίγουρα!!! χαχαχα :P :P :)
Luigi χωρίς death stare δεν έχει νόημα.
πόσο θα κάνουν στην Ελλάδα? λογικά από 20 ευρώ και πάνω ε? δεν νομίζω να είναι με τίποτα 15 όπως αν τα πάρουμε από έξω...
και από έξω θα είναι συμβατά θέλω να πιστεύω... μην φάμε κάνα άκυρο :Ρ (καλά θα το ψάξω πριν αγοράσω :P :P)
Είναι υπέροχα τα άτιμα... και γαμώ της συλλογές! 3-4 θα τα τσιμπίσω πάντως (Samus, Luigi, Captain Falcon,toad)
και εγώ θα ήθελα της περισσότερες να της είχα για συλλογή! εδώ περνούμε συλλεκτικές για κάτι τέτοιο :Ρ