Το FM 2015 ανακοινώθηκε και επίσημα για κυκλοφορία από την ομάδα ανάπτυξης Sports Interactive. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο, ενώ οι περισσότερες πληροφορίες για τα βασικά του χαρακτηριστικά θα δοθούν στη δημοσιότητα τον Οκτώβριο. Ταυτόχρονα, το Enterrnity επιβεβαίωσε και μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας της SEGA στην Ελλάδα, της Zegetron, το γεγονός ότι τα ελληνικά θα παραμείνουν και στη φετινή έκδοση.

Αναμένουμε περισσότερα τις επόμενες εβδομάδες λοιπόν.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Δυστυχως δεν ασχοληθηκα τοσο πολυ με το FM2014 σε σχεση με τα προηγουμενα παιχνιδια της σειρας. Παντως τις περισσοτερες ωρες τις εχω ριξει με το FM2012. Αλλα οπως κανουμε την τελευταια 3ετια Day 1 το FM2015.
Γαι το Βιτα θα ξαναβγει?? Αν ξεπερασει καποια μικροπροβλήματα θα ειναι αρκετα καλο...
για το βιτα καλουτσικο ητανε αλλα λιγο αργο ρε παιδια . και ας βάλουνε και ελληνικά στο βίτα