Το πολυαναμενόμενο The Witcher 3: Wild Hunt θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2015, σύμφωνα με την CD Projekt Red. «Η απόφαση που πήραμε ήταν δύσκολη. Θα μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι προς το τέλος του τρέχοντος έτους. Ωστόσο καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε επιπλέον μήνες, όπου και θα επιτύχουμε την ποιότητα που θα μας ικανοποιήσει, κάτι που και οι παίκτες αναμένουν από εμάς. Ως εκ τούτου, έχουμε προγραμματίσει την κυκλοφορία του The Witcher 3: Wild Hunt για τον Φεβρουάριο του 2015», αναφέρει συγκεκριμένα η εταιρεία.

Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Οκτώβριο ο συνιδρυτής της εταιρείας Marcin Iwinski ανακοίνωσε ότι η PC έκδοση του The Witcher 3 δεν θα συνοδεύεται από κανένα απολύτως DRM από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
eleos
Όσο και αν το περιμένω πως και πως και μας είχε ψήσει άγρια για τα τέλη του '14, πάλι καλά που παίρνουν το χρόνο τους για να μας παραδώσουν ένα επικό φινάλε για μια επική σειρά. Πως ξεχωρίζουν όμως μερικές εταιρίες ρε φίλε? Χωρίς να σε έχουν φλομώσει στα τρέιλερ και την υπερδιαφήμιση κάνουν ήσυχα τη δουλειά τους...
to pio anamenwmeno paixnidi gia mena
@emor18 έχεις εικόνα προφίλ το Watch Dogs αλλά περιμένεις περισσότερο το Witcher 3. :P
Βρε πεδία play 4 Kai Xbox one ιπαν ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα έχετε 100 πεχνιδια που δα τα 100 πεχνιδια μας κοροϊδεύουν μάλλον :D έλεος πιαα ,έχει βγει μέχρι τώρα 20 και από τα 20 5 αξίζουν μονο :D
Και το THE DIVISION θα πάει για 2015, όλοι το λένε πλέον...δέν θα έχουμε παιχνίδια να παίζουμε φέτος και 'όλα αυτά γιατί στηρίζουν ακόμα τα PS3,XBOX360 που θα έπρεπε να τα είχανε κόψει από εδώ και μπρός για μεγάλους τίτλους και πρίν με πείτε εμείς τι θα παίζουμε που δέν έχουμε next-gen μια μέρα θα το πάρετε και θα παίζετε με χαμηλότερα γραφικά γιατί βγάζανε το κώδικα για 4 κονσόλες..
@IIphalanxII
Σόρυ φίλε αλλά που κολλάει το σχόλιο σου στο θέμα?
Υ.Γ Ούτε το witcher, ούτε το the division(από όσο ξέρω) θα βγουν σε κονσόλες προηγούμενης γενιάς...
καλα ολα αυτα και καλυτερα να γινει κατι σωστα παρα αρπα κολα,,,αλλα το πιο αναμενομενο παιχνιδι ειναι το Star Citizen
@Sisyphus έχεις δίκιο απλά έχω ξενερώσει τόσο πολύ με τις καθυστερήσεις που δέν το σκέφτηκα αυτό..είχα στο μυαλό μου watchdogs και destiny..
προσωπικά δεν με πειράζει που αργεί τόσο πολύ.ίσως έχω μαζέψει και τα λεφτά για να πάρω νέας γενιάς κονσόλα για να το κάψω...
απο την μια θελω να τους βρησω που θα παρει τοσο πολυ...απο την αλλη χαιρομαι διοτι παιρνουν τον χρονο τους και δεν θα .δειχνει μισοτελειωμενο ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ ...take your time παιδες
Θα το πω οσο πιο επιστημονικα γινεται... ΦΤΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ.!!!
Έχω γενέθλια το Φεβρουάριο...δεν θέλω να σας κάνω υποδείξεις αλλά αυτό θα είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσατε να μου κάνετε :p Καλύτερα να αργήσει και να το φτιάξουν όπως θέλουν αυτοί πάρα να το πάρουμε και να περιμένουμε patch να διορθώσει προβλήματα.
@mysterius ti na kanw aderfe witcher kai wathch dogs alla kuriws to prwto:P:P