Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τον Φεβρουάριο του 2015 το The Witcher 3: Wild Hunt

Το πολυαναμενόμενο The Witcher 3: Wild Hunt θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2015, σύμφωνα με την CD Projekt Red. «Η απόφαση που πήραμε ήταν δύσκολη. Θα μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι προς το τέλος του τρέχοντος έτους. Ωστόσο καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε επιπλέον μήνες, όπου και θα επιτύχουμε την ποιότητα που θα μας ικανοποιήσει, κάτι που και οι παίκτες αναμένουν από εμάς. Ως εκ τούτου, έχουμε προγραμματίσει την κυκλοφορία του The Witcher 3: Wild Hunt για τον Φεβρουάριο του 2015», αναφέρει συγκεκριμένα η εταιρεία.



Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Οκτώβριο ο συνιδρυτής της εταιρείας Marcin Iwinski ανακοίνωσε ότι η PC έκδοση του The Witcher 3 δεν θα συνοδεύεται από κανένα απολύτως DRM από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του.

Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    CD Projekt Red

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bandai Namco Entertainment

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    BNE Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • The Witcher 3: Wild Hunt
    • 18+ pegi 18+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewitcher.com/ FOLLOWERS 62 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sisyphus
    • Όσο και αν το περιμένω πως και πως και μας είχε ψήσει άγρια για τα τέλη του '14, πάλι καλά που παίρνουν το χρόνο τους για να μας παραδώσουν ένα επικό φινάλε για μια επική σειρά. Πως ξεχωρίζουν όμως μερικές εταιρίες ρε φίλε? Χωρίς να σε έχουν φλομώσει στα τρέιλερ και την υπερδιαφήμιση κάνουν ήσυχα τη δουλειά τους...

    • paparazzi1984
    • Βρε πεδία play 4 Kai Xbox one ιπαν ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα έχετε 100 πεχνιδια που δα τα 100 πεχνιδια μας κοροϊδεύουν μάλλον :D έλεος πιαα ,έχει βγει μέχρι τώρα 20 και από τα 20 5 αξίζουν μονο :D

    • IIphalanxII
    • Και το THE DIVISION θα πάει για 2015, όλοι το λένε πλέον...δέν θα έχουμε παιχνίδια να παίζουμε φέτος και 'όλα αυτά γιατί στηρίζουν ακόμα τα PS3,XBOX360 που θα έπρεπε να τα είχανε κόψει από εδώ και μπρός για μεγάλους τίτλους και πρίν με πείτε εμείς τι θα παίζουμε που δέν έχουμε next-gen μια μέρα θα το πάρετε και θα παίζετε με χαμηλότερα γραφικά γιατί βγάζανε το κώδικα για 4 κονσόλες..

    • Sisyphus
    • @IIphalanxII
      Σόρυ φίλε αλλά που κολλάει το σχόλιο σου στο θέμα?
      Υ.Γ Ούτε το witcher, ούτε το the division(από όσο ξέρω) θα βγουν σε κονσόλες προηγούμενης γενιάς...

    • nikkolas
    • καλα ολα αυτα και καλυτερα να γινει κατι σωστα παρα αρπα κολα,,,αλλα το πιο αναμενομενο παιχνιδι ειναι το Star Citizen

    • IIphalanxII
    • @Sisyphus έχεις δίκιο απλά έχω ξενερώσει τόσο πολύ με τις καθυστερήσεις που δέν το σκέφτηκα αυτό..είχα στο μυαλό μου watchdogs και destiny..

    • korko
    • προσωπικά δεν με πειράζει που αργεί τόσο πολύ.ίσως έχω μαζέψει και τα λεφτά για να πάρω νέας γενιάς κονσόλα για να το κάψω...

    • Koel700
    • απο την μια θελω να τους βρησω που θα παρει τοσο πολυ...απο την αλλη χαιρομαι διοτι παιρνουν τον χρονο τους και δεν θα .δειχνει μισοτελειωμενο ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ ...take your time παιδες

    • T_K_L_L_LUIGI
    • Έχω γενέθλια το Φεβρουάριο...δεν θέλω να σας κάνω υποδείξεις αλλά αυτό θα είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσατε να μου κάνετε :p Καλύτερα να αργήσει και να το φτιάξουν όπως θέλουν αυτοί πάρα να το πάρουμε και να περιμένουμε patch να διορθώσει προβλήματα.

*