
Αξίζει να σημειωθεί ότι το επερχόμενο Zelda spin-off Hyrule Warriors θα διαθέτει co-op 2 παικτών, ενώ υπενθυμίζεται πως το νέο The Legend of Zelda για το Wii U αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2015.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ο παραγωγός του The Legend of Zelda Eiji Aonuma επιβεβαίωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι ένας από τους επόμενους τίτλους της εν λόγω σειράς θα διαθέτει multiplayer.
για να δουμε τι θα βγαλουν αυτη τη φορα ...
Ωχ...
Είμαι περίεργος... φαντάζομαι διάφορα πράγματα που θα μπορούσε να κάνει αλλά είμαι και 100% σίγουρος πως οτι και να σκεφτώ αποκλείεται να το πετύχω :D
@Volga και εγώ έτσι το σκέφτομαι δεν πιστεύω ότι μπορεί να πετύχει αλλά ότι και να σκεφτώ δεν νομίζω ότι μπορεί να δουλέψει.Ελπίζω μόνο να μην χαλάσει το franchise,είναι από της αγαπημένες μου σειρές.