Η επερχόμενη φυσική έκδοση για PC του Grand Theft Auto V θα κυκλοφορήσει σε 7 DVDs, σύμφωνα με την παρακάτω εικόνα, η οποία εμφανίστηκε νωρίτερα στο Reddit. Επιπλέον, μια άλλη φωτογραφία (από την εν λόγω έκδοση του τίτλου) εμφανίστηκε στο Twitter την Τετάρτη το απόγευμα. Προφανώς προέρχεται από κάποια αλυσίδα που προετοιμάζεται για τις 14 Απριλίου, όπου και αναμένεται η κυκλοφορία του τίτλου. Παρόλο που οι εικόνες έχουν δημοσιευθεί σε πολλά Μέσα του εξωτερικού, η Rockstar δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα επί του θέματος και ως εκ τούτου, θα πρέπει να λάβουμε την παραπάνω πληροφορία μόνο ως φήμη.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι ο όγκος των αρχείων της έκδοσης του τίτλου για PC θα είναι 65GB, κάτι που σημαίνει ότι η εγκατάσταση του GTA V είναι κατά πολύ «μεγαλύτερη» από το GTA IV (16GB) που κυκλοφόρησε το 2008. Όπως και να 'χει, μέχρι να τοποθετηθεί ο τίτλος στα ράφια των καταστημάτων θα έχουμε γίνει σοφότεροι.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ευτυχώς που το αγόρασα στο steam και το έχω ήδη κάνει preload!!!
Αντε παιδια στο επομενο GTA να φτασουμε τα 20 DVDs για την εκδοση του PC.
λογικό νούμερο τα 7DVD.. στα PCs δεν έχει ο κόσμος Bluray (δυστυχώς....) και που να κατεβάζει 60gb...
@commenter, φοβάμαι ότι το penetretion των BD Drives ήταν τέτοιο που ακόμη τους κρατάει όλους πίσω. Ήταν ίδια φάση με το πρώτο Assassin's Creed (αν θυμάμαι καλά) που με την Ubisoft συζητούσαμε (όταν εργαζόμουν στην αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα) αν θα φέρουμε την έκδοση με τα CDs ή το DVD :P
@commenter οσοι δεν θελουν να το κατεβαζουν η εχουν χαμηλη ταχυτητα κατεβασματος, πρεπει καπως να παρουν το παιχνιδι, πιστευεις λοιπον οτι ειναι μεγαλη η μεριδα των pc gamer με blu-ray drive; η περιμενεις να σου δινουν το παιχνιδι με δωρο το flash drive που το περιεχει;
Δώρο ένα περιστέρι για την πρώτη δοκιμή.
Μόνο και μόνο για συλλογή μιας και είναι υπέροχη η συσκευασία, θα αγοραστεί.. σε μια χαμηλή τιμή. :P
Τα πρώτα hands on στην PC έκδοση του παιχνιδιού μιλάνε για υπερπαραγωγή και πως είναι πολύ καλά optimised... Φυσικά όλοι το έπαιξαν σε 4Κ και σε top pc. Μένει να το δούμε και σε low end PC's...
Θα τα πάρω απο το Κυριακάτικο Θέμα!
Σε ένα δίμηνο θα το έχω!
Ειναι πολλα τα 60gb ειναι η αληθεια οποτε οσοι παρουν retail (αργο internet) θα πρεπει να συμβιβαστούν. Οσο για το penetration των blu-ray, ενταξει, εδω εχουμε να βαλουμε dvd στο drive κατι χρονια :P Με μια 24αρα που να πιανει 15mbps το game θελει καμια 12αρια ωρες λογικα, δεν ειναι ΤΟΣΟ τραγικο γιατι ευτηχως υπαρχει διαθεσιμο pre-load.
Αντε να γινουν διαθεσιμες παντου οι vdsl.
Μα βρε παιδία το οπτικό μέσο είναι νεκρό στο PC εδώ και 2 χρόνια. Οι σκληροί δίσκοι έχουν πέσει σε τιμές χώμα, υπάρχει cloud drive υπάρχουν χίλιες δυο λύσεις. Εγώ στο PC μου το καινούριο δεν έβαλα οπτικό δίσκο. Τι να τον κάνω;;;