Φαίνεται πως τα ευτράπελα με τις εορταστικές αγορές σε όλες τις περιοχές του πλανήτη δεν έχουν τελειωμό, αφού ο Igor Baksht βρέθηκε προ εκπλήξεως όταν προσπάθησε να ανοίξει το κουτί του PlayStation 4 που μόλις είχε αγοράσει από την αλυσίδα Walmart. O ίδιος ανέφερε σε τοπικά Μέσα πως ανακάλυψε ότι κάτι δεν πάει καλά με το κουτί της κονσόλας του όταν ετοιμάστηκε να το πακετάρει ως δώρο. Εκεί, κατάλαβε ότι λόγω βάρους και εσωτερικού θορύβου κάτι δεν πήγαινε καλά, ώσπου ανακάλυψε πως αντί για κονσόλα PS4, το πακέτο του περιελάμβανε πέτρες! Η αλυσίδα αρνήθηκε αρχικά να κάνει αντικατάσταση, αφού δήλωσε πως δεν υπάρχει τρόπος να επιβεβαιωθεί ότι ο χρήστης δεν τοποθέτησε μετά το άνοιγμα του κουτιού τις πέτρες μόνος του.

Μόλις η ιστορία πήρε δημοσιότητα, το κατάστημα αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα στον καταναλωτή.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Θα βγάζουν όμως σταθερά 1080p 60fps?
θα τους παρει με της πετρες στην κυριολεξια..
χαχα και γαμω! παλι καλα τους εκραξαν και πηρε τα λεφτα του ο ανθρωπος
Καλά έκανε ο κύριος. Απαράδεκτη η εταιρία. Τουλάχιστον στο τέλος αναγνώρισε το λάθος της και του επέστρεψε τα χρήματα.
Άραγε δοκίμασε να μπεί στο PSN;
Rock solid perfomance το συγκεκριμένο ps4!!!
Αυτός που τύλιξε τα σακουλάκια με τα χαλίκια μήπως, λέω μήπως, εξαιτίας του τρόπου που έκανε το τύλιγμα τον λες και κάπως αλλιώς? Σκεφτείτε το.
Θα το έχω στα υπόψιν μου πάντως. Σκέφτομαι να πάρω ένα lumia για τον πατέρα μου. Ίσως βρω καμιά τυρόπιτα μέσα. Ποιος ξέρει...
Μήπως να ανοίγουμε στο μαγαζί τις συσκευασίες; να βλέπουμε ότι όλα είναι στη θέση τους, εφόσον βέβαια θα αγοράσουμε την κονσόλα.Τώρα απο εκεί και πέρα μακριά απο εμάς κοιτάς μετά απο άρνηση παραδοχής του λάθους τι όπλα σου δίνει ο νόμος για τέτοιες περιπτώσεις,θέλει τρέξιμο πάντως.
Μήπως το παρήγγειλε από μάντρα με υλικά οικοδομών; :P
Ένας φίλος μου που το αγόρασε από τον κωτσοβολο το άνοιξαν μπροστά του για να του δείξουν ότι είχε μέσα Ότι έγραφε..πολύ σωστό.
Άλλο ένα εύστοχο σχόλιο από τον Devilspawn. Αλλά μπήκε ο νέος χρόνος οπότε μιλάνε τα ποτά του χθες ακόμα.
Ακόμα δε μπήκε η νέα χρονιά άρχισαν οι εγκάρδιες ανταλλαγές ευχών.
Επειδή δουλεύω σε μεγάλη αλυσίδα που έχει και είδη gaming μπορώ να καταλάβω γιατί η εταιρεία αρνήθηκε την αντικατάσταση.Έχει συμβεί και στο κατάστημα που εργάζομαι παρόμοιο περιστατικό και η πορεία ήταν η ίδια.
Αρχικά άρνηση και μετά την δημοσιότητα αντικατάσταση.Το θέμα είναι πως αφού πληρώσει κανείς έχει κάθε δικαίωμα
να ελέγξει το προϊόν ακόμα και στο ταμείο αρκεί βέβαια να μην εμποδίζει τους υπόλοιπους πελάτες να πληρώσουν.
Βέβαια θα είναι λίγο αστείο να ανοίγουν όλοι τα μηχανήματα στο κατάστημα για να δουν αν δουλεύουν η αν έχουν πέτρες....
Αυτό είναι που λέμε η κονσολα του έγινε... bricked.