Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Assassin’s Creed Origins Hands On Preview

*
Οι τίτλοι της σειράς Assassin's Creed έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον πάντα, αλλά η φετινή κυκλοφορία σίγουρα θα τραβήξει το ενδιαφέρον της βιομηχανίας για έναν ακόμη λόγο. Μετά τα πρόσφατα γεγονότα με τα…άπειρα bugs που είδαμε στο τελευταίο παιχνίδι της σειράς, η Ubisoft πήρε την απόφαση να κόψει (προσωρινά;) τις ετήσιες κυκλοφορίες για το franchise. Κάτι τέτοιο μας φέρνει στο Assassin’s Creed Origins, το νέο game που θα δούμε φέτος και που αποκαλύφθηκε επίσημα κατά τη διάρκεια της έκθεσης Ε3 2017. Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε σε ένα ειδικό session 30 λεπτών ένα μέρος του τίτλου και μάλιστα στην έκδοση για το Xbox One X, σε ανάλυση 4Κ.



Όπως έγινε γνωστό από την Press Conference της Ubisoft, το παιχνίδι μάς ταξιδεύει στην Αρχαία Αίγυπτο και εκεί καλούμαστε να ζήσουμε τη νέα περιπέτειά μας ως Assassin. Το free running έχει απλοποιηθεί ιδιαίτερα, αφού δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα παραπάνω από το να τρέχετε προς την κατεύθυνση που σας ενδιαφέρει και να πατάτε το κατάλληλο πλήκτρο την σωστή στιγμή. Σε αυτό βοηθάει σαφώς και το γεγονός ότι ο κόσμος του νέου τίτλου είναι περισσότερο οριζόντιος (sic) παρά κάθετος. Αυτό οφείλεται στην αρχιτεκτονική των κτιρίων και το γεγονός ότι οι περιοχές που επισκεφθήκαμε δεν απαιτούσαν ιδιαίτερο σκαρφάλωμα.



Καβαλώντας ένα άλογο (they are back!) φτάσαμε σε μια πόλη γεμάτη ζωή και καταλήξαμε κοντά σε μια προβλήτα, όπου και αναλάβαμε μια αποστολή να εντοπίσουμε δύο χρυσά αντικείμενα, για τα οποία κατηγορείται αδίκως ένας νεαρός. Το παιχνίδι μάς σημείωσε στο χάρτη τις δύο περιοχές που πρέπει να ψάξουμε. Η μία μας οδήγησε στον βυθό του ποταμού, όπου και με το κατάλληλο looting πήραμε στην κατοχή μας το πρώτο. Το δεύτερο αντικείμενο βρισκόταν σε ένα πλοίο, στο οποίο έπρεπε να ανέβουμε, να αντιμετωπίσουμε μια σειρά από εχθρικές μονάδες και στη συνέχεια τον chief τους. Η μάχη συνεχίζει να είναι «χορευτική» και πλέον το σύστημα θυμίζει περισσότερο τους τίτλους της σειράς Batman: Arkham. To button mashing έχει μειωθεί αρκετά, ενώ περισσότερο βάρος έχει δοθεί στις light και heavy attacks που πλέον έχουν πάει στα bumpers και shoulder buttons.



O νέος πρωταγωνιστής ονομάζεται Bayek, αλλά στο demo που δοκιμάσαμε δεν είχαμε τη δυνατότητα να πάρουμε αρκετές πληροφορίες για την ιστορία και το παρελθόν του. O ήρωας θα μπορέσει να κάνει αρκετό looting και να πάρει αντικείμενα από τους χαρακτήρες που εξοντώνει. Ό,τι από αυτά του φανεί χρήσιμο, μπορεί να το κάνει equip, ενισχύοντας έτσι τα στατιστικά του, ενώ αντίστοιχα υπάρχει και το κλασικό skill tree για τα abilities.  Με την ολοκλήρωση αποστολών, ο ήρωας αποκτά Ability Points, τα οποία και μπορεί να «ξοδεύει», ανάλογα με τον τομέα που θέλει να ενισχύσει (warrior, hunter, seer). Τόσο η αλλαγή των όπλων, όσο και η προσθήκη abilities επιτυγχάνονται μέσα από ένα ιδιαίτερα απλό και κατανοητό περιβάλλον χρήσης.
Γυρνώντας στα του ταξιδιού, με το πάτημα ενός πλήκτρου, ο ήρωας μπορεί να καλέσει τον Senu, το γεράκι που τον βοηθάει και το οποίο μπορεί να στείλει να εξερευνήσει από ψηλά μια περιοχή. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να κάνει tag τους αντιπάλους και να ξέρει τι τον περιμένει μερικά βήματα πιο πέρα. Πέραν του αλόγου, είδαμε πως ο χαρακτήρας μπορεί να πάρει τον έλεγχο και μικρών πλοίων, με το πάτημα ενός πλήκτρου. Η πλοήγηση ήταν πανέμορφη στα νερά του Νείλου, ενώ και η χρήση του πηδαλίου αποδείχτηκε παιχνιδάκι. Αντίστοιχα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στην έρημο είδαμε τον ανοιχτό κόσμο να αποδεικνύεται πως είναι και «ζωντανός», αφού σε άσχετη χρονική στιγμή ήρθαμε αντιμέτωποι με μια ανεμοθύελλα που σχεδόν κατέλαβε όλο το πλάνο στο background.



Κάτι που δοκιμάσαμε ακόμη και είχε ξεχωριστό ενδιαφέρον ήταν η Gladiator Arena. Πρόκειται για μια τοποθεσία που θα αποκαλύπτεται στον παίκτη κατά τη διάρκεια της ιστορίας και θα μπορεί να επιστρέφει εκεί όποτε το επιθυμεί για να κερδίσει πόντους και χρήματα. Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, μιλάμε για ένα πεδίο μάχης σώμα με σώμα, όπου ο πρωταγωνιστής έρχεται αντιμέτωπος με κύματα εχθρών, τα οποία και καταλήγουν σε μια μεγάλη μάχη με ένα boss. Η πίστα είναι γεμάτη εμπόδια και παγίδες που μπορεί να κοστίσουν ενέργεια σε όποιον τις πλησιάσει. Και εδώ χρειάζεται σωστή στρατηγική, τακτική και συνδυασμός κοντινών και μακρινών (με το τόξο), χτυπημάτων, καθώς και έξυπνη χρήση των παγίδων.



Τεχνικά το παιχνίδι έδειχνε εξαιρετικό στο νέο σύστημα της Microsoft. Μοναδικό επίπεδο λεπτομέρειας, πλούσιος κόσμος γεμάτος NPCs και ζώα που λειτουργούν απόλυτα ρεαλιστικά και μια Αρχαία Αίγυπτος να την πιείς στο ποτήρι. Το Assassin’s Creed Origins αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 27 Οκτωβρίου για PC, PS4 και Xbox One.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*