Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Astroneer Preview

*
To Astroneer είναι το space exploration game που προσπαθεί να καλύψει το κενό του No Man’s Sky στο Xbox One, αφήνοντας παράμερα φυσικά το υποσχόμενο αλλά απογοητευτικό procedurally generated content. Στο παιχνίδι αναλαμβάνουμε το ρόλο ενός διαπλανητικού εξερευνητή στο μυστηριώδες ηλιακό σύστημα του Astroneer. Το πρώτο βήμα στο ταξίδι μας ξεκινά σε ένα διαστημικό σταθμό, ακριβώς τη στιγμή της εκτόξευσης του space pod μας στο αχανές διάστημα. Μετά την ομαλή προσεδάφιση του pod στον πλησιέστερο πλανήτη, ο αστροναύτης μας πρέπει να εδραιώσει τη θέση του στο νέο, αφιλόξενο περιβάλλον. Τα καθήκοντά του περιλαμβάνουν αφενός την εξερεύνηση και τη χαρτογράφηση της περιοχής και αφετέρου τη συγκέντρωση υλικών/πόρων για την κατασκευή μιας ερευνητικής βάσης μέσω αυτών.



Όπως πιθανόν να έχετε ήδη αντιληφθεί, το Astroneer κλείνει με νόημα το μάτι στο Minecraft τόσο λόγω γενικότερου στησίματος, όσο και λόγω παρεμφερούς παρουσίασης: διαθέτει βασικά vector γραφικά με έντονα χρώματα και καρτουνίστικο ύφος. Όσον αφορά στο gameplay, o βασικός κινητήριος μηχανισμός στηρίζεται στο Terrain tool, το εξελιγμένο πολυεργαλείο του αστροναύτη σας. Με αυτό μπορείτε να μορφοποιήσετε την επιφάνεια του πλανήτη (Terraforming) σκάβοντας και ανυψώνοντας το έδαφος, αλλά παράλληλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τη συγκομιδή των πετρωμάτων που συναντάτε. Το πρόβλημα είναι ότι το Terrain Tool έχει περιορισμένη αυτονομία σε ενέργεια. Αν εξαντλήσετε τη μικρή μπαταρία του πρέπει είτε να περιμένετε την απελπιστικά αργή αναπλήρωση της, είτε να επιστρέψετε στην βάση σας για την ταχεία επαναφόρτιση της. Και το σκάφανδρό σας όμως έχει ανεπαρκή αποθέματα οξυγόνου οπότε για αρχή οι εξερευνήσεις σας πρέπει να γίνονται σε κοντινές αποστάσεις από το drop pod. Σε αντίθετη περίπτωση αυξάνεται η πιθανότητα να προκαλέσετε ασφυξία στον αστροναύτη. Η ποινή που σας επιβάλει το παιχνίδι αν συμβεί αυτό πάντως δεν είναι ιδιαίτερα αυστηρή: μπορείτε απλά να επιστρέψετε στο σημείο που βρίσκεται το πτώμα και να ανακτήσετε ό,τι είχατε στο inventory σας μέχρι τότε. Αργότερα, και εφόσον συλλέξετε τα πρώτα ορυκτά (Resin), σας δίνεται η δυνατότητα να παρακάμψετε αυτούς τους περιορισμούς, κυρίως μέσω της δημιουργίας των Tethers, των δομών που απαρτίζουν το δίκτυο ηλεκτροδότησης του πλανήτη σας. Μέσω των Tether-πυλώνων μπορείτε να μεταφέρετε οξυγόνο και ενέργεια σε οποιοδήποτε σημείο της επιφάνειας, έτσι ώστε να αναπληρώνετε τους ζωογόνους μετρητές και εκτός αρχικής βάσης. Έτσι, σιγά-σιγά, θα διευρύνετε τους ορίζοντες σας, ψάχνοντας σπανιότερα ορυκτά, ανακαλύπτοντας παράξενα απολιθώματα και εξερευνώντας υπόγεια περάσματα στον πλανήτη.



Με τους πόρους που συλλέγετε έχετε την ευκαιρία να επεκτείνετε τη βάση σας με περισσότερα κτίρια που ξεκλειδώνουν με τη σειρά τους νέα πράγματα για να ασχολείστε. Από ανεμογεννήτριες ή φωτοβολταϊκά στοιχεία που αποθηκεύουν έξτρα ενέργεια στα module σας, χυτήρια για τη δημιουργία νέων στοιχείων και πλατφόρμες εκτόξευσης για να φύγετε από την ατμόσφαιρα του πλανήτη σας και να εξερευνήσετε κάποιον γειτονικό σε αυτόν. Παράλληλα μπορείτε να κατασκευάσετε και μερικά τροχήλατα οχήματα που κάνουν πιο γρήγορη την περιήγησή σας, ή γερανούς για να ανασύρετε τα βαριά αντικείμενα από ερείπια που ανακαλύπτετε. Δυστυχώς το εύρος των δραστηριοτήτων που μπορείτε να εκτελέσετε είναι ακόμα πολύ περιορισμένο (ελάχιστα resources και μικρή ποικιλία σε κατασκευές), καθότι ο τίτλος βρίσκεται ακόμα σε έκδοση pre-alpha και οπωσδήποτε απέχει αρκετά από το να χαρακτηριστεί ολοκληρωμένος. Αναπόφευκτα λοιπόν υπάρχουν και πολλά προβλήματα στον κώδικά του: το διάστημα που ασχοληθήκαμε μαζί του αντιμετωπίσαμε αναίτιες πτώσεις στα καρέ, ξαφνικά crashes και αρκετά bugs (glitches στα γραφικά, εξαφάνιση αντικειμένων, κακό collision detection κ.ά.). Δεν είναι ασυνήθιστο σε παιχνίδι Early Access να συναντάμε τέτοιας υφής τεχνικά θέματα, μας κάνει ιδιαίτερα σκεπτικούς όμως ο αργός ρυθμός ανάπτυξης και η ισχνή συχνότητα των updates που κυκλοφορούν οι developers. Παρόλο που έχει κυκλοφορήσει σε Windows/Xbox Live εδώ και περίπου οκτώ μήνες, οι προσθήκες που έχουν γίνει από τότε είναι μάλλον απογοητευτικές.



Ο τίτλος προσφέρει και co-op για μέχρι τέσσερα άτομα - με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μοιράσετε τα καθήκοντά σας για να φέρετε την βάση στη μορφή που θέλετε πιο σύντομα. Προς το παρόν δεν υπάρχουν dedicated servers, ούτε κάποιο εργαλείο matchmaking. Επομένως σε δικτυακό παιχνίδι, ένας από τους clients εκτελεί απαραίτητα και χρέη διακομιστή, με αποτέλεσμα επιβαρυμένο φόρτο εργασίας στο συγκεκριμένο μηχάνημα. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν υποστηρίζει (τουλάχιστον προς το παρόν) περισσότερους παίκτες. Το Astroneer φαίνεται να έχει προοπτικές για μεγαλειώδη πράγματα - διαθέτει σπουδαία ατμόσφαιρα και χαρίζει απλόχερα την αγνή χαρά της εξερεύνηση στους πλανήτες του. Στην τρέχουσα φάση όμως το περιεχόμενό του είναι ανεπαρκές και οι ανανεώσεις τόσο σποραδικές που είναι άγνωστο πώς θα εξελιχθεί περαιτέρω το παιχνίδι. Ευελπιστούμε σύντομα να έχουμε στη διάθεση μας την ολοκληρωμένη μορφή του τίτλου.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Kingannis
    • εχω παιξει το astroneer αγορασμενο απο το steam για pc και ειναι πραγματικα τελειο

*