Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Bloodborne Gamescom 2014

Στο πλαίσιο της Gamescom 2014, στην Κολωνία της Γερμανίας, η Sony παρουσίασε μια σειρά από τίτλους που ετοιμάζει για το PlayStation 4 στον Τύπο και από αυτούς δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το Bloodborne. Ο πνευματικός διάδοχος του Demon's Souls και η επιστροφή του Miyazaki στην σειρά -αν και ο τίτλος δεν φέρει το όνομα “Souls” σίγουρα ενδιαφέρει μια αφοσιωμένη βάση fans που ακολουθεί πιστά την From Software και τον Ιάπωνα designer. “Οδηγός” στον κόσμο του Bloodborne για το Enternity ήταν ο producer Masaaki Yamagiwa, ο οποίος μάλιστα έδωσε ορισμένες πολύ σημαντικές πληροφορίες για την επερχόμενη κυκλοφορία της From Software. Η πιο “ηχηρή” δήλωση του Ιάπωνα ήταν ίσως αυτή της πρόθεσης από πλευράς From Software να μειωθεί -αν όχι αφαιρεθεί- η αίσθηση της τιμωρίας από το Bloodborne, ούτως ώστε (μεταξύ άλλων σχεδιαστικών επιλογών) να διευρυνθεί το κοινό στο οποίο απευθύνεται ο τίτλος. Ένα τέτοιο εγχείρημα, ιδιαίτερα αν λάβει κανείς υπόψιν τον τρόπο με το οποίο αυτό μπορεί να επιτευχθεί χωρίς να αποξενωθούν οι σκληροπυρηνικοί fans της σειράς souls ή να αλλοιωθεί η συνολική εμπειρία, αποδεικνύεται -αν μη τι άλλο- ιδιαίτερα δύσκολο.



Ο Yamagiwa έκανε συγκεκριμένα λόγο για την σχέση “θανάτου-επιμονής” από πλευράς παικτών στους προηγούμενους τίτλους και το πως η ομάδα ανάπτυξης θέλει να διατηρήσει αυτό το κίνητρο της επιμονής, χωρίς όμως να εστιάζει στην “τιμωρία”, αλλά παρουσιάζοντας έναν τίτλο που η αγάπη των παικτών θα προσφέρει το κίνητρο αυτό. Μια τέτοια δήλωση είναι από μόνη της αρκετή να τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού, ωστόσο ο Yamagiwa διαβεβαίωσε πως αυτό δεν σημαίνει ότι το Bloodborne θα γίνει αυτομάτως “ευκολότερο”, αφού οι παίκτες θα συνεχίσουν να... πεθαίνουν - και να πεθαίνουν... πολύ. Ο Ιάπωνας producer τόνισε το πόσο σημαντικό είναι να μην απογοητευτούν οι fans της σειράς και πως ο τίτλος απευθύνεται σε αυτούς, αφού αυτοί θα είναι οι “πρέσβεις” του. Η παραπάνω έννοιες έρχονται σε πλήρη αρμονία με τον νέο θεμελιώδη μηχανισμό gameplay που εισάγεται στο Bloodborne, αυτόν του Regain System. Το Regain System είναι ουσιαστικά η ευκαιρία που δίνεται στους παίκτες να ανακτήσουν το χαμένο hp (η αλλιώς, σύμφωνα με την ερμηνεία του Miyazaki, δύναμη της θέλησης) με μια γρήγορη αντεπίθεση σε έναν -οποιονδήποτε- εχθρό, σε ένα περιορισμένο χρονικό περιθώριο μετά την απώλειά του. Με αυτόν τον τρόπο ουσιαστικά η μάχη αποκτά τον πρώτο και τελευταίο λόγο, αλλά μια ακόμα μεγαλύτερη δυναμική απ' ότι στους προηγούμενους τίτλους της σειράς Souls.



Σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης, με αυτόν τον τρόπο έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία συνεχών καταστάσεων όπου οι μάχες αποκτούν χαρακτήρα “ζωής και θανάτου”, εκτοξεύοντας την αδρεναλίνη στα ύψη και συνεπακόλουθα και την αίσθηση ολοκλήρωσης και ανακούφισης. Ταυτόχρονα ωθεί τους παίκτες στο να καθορίζουν την στρατηγική που θα ακολουθήσουν (θα αποπειραθούν να “κλέψουν” το hp τους πίσω, ή όχι;), ενώ έτσι ευνοείται η γρήγορη και φρενήρης μάχη έναντι των πιο “παραδοσιακών” μορφών, όπως αυτές υπήρχαν στους προηγούμενους τίτλους (ασπίδα και σπαθί). Για αυτόν τον λόγο έχουν γίνει και οι απαραίτητες αλλαγές/βελτιώσεις στο gameplay και τον χειρισμό, με μια από τις σημαντικότερες αυτών να αποτελεί η χρήση αντικειμένων αναπλήρωσης ενέργειας σε ξεχωριστό slot (με τη χρήση ενός πλήκτρου αποκλειστικά για αυτόν τον σκοπό) και τον διαχωρισμό τους από τα αντικείμενα που μπορούν να βοηθήσουν στην μάχη. Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά στη σειρά την εμφάνισή τους κάνουν όπλα, τα οποία αλλάζουν μορφή, τόσο πριν, όσο και κατά τη διάρκεια της ίδιας της κίνησης μέσα στη μάχη. Πρώτο δείγμα ήταν το Soul Cleaver, το οποίο αλλάζει ανάμεσα σε δύο μορφές, ανάλογα με την περίσταση - και όπως αποκαλύφθηκε πλέον μπορεί να αλλάζει μορφή και κατά τη διάρκεια της κίνησης, δίνοντας ένα ξεχωριστό σετ κινήσεων, για ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία και γκάμα επιλογών.



Με την μάχη να παίζει τόσο σημαντικό ρόλο στην ροή του gameplay, ο Yamagiwa τόνισε πως το Bloodborne δεν θα είναι ένα all-out hack n' slash στον βαθμό της υπερβολής, αφού οι παίκτες θα πρέπει να παρατηρήσουν τα περιβάλλοντα αλλά και την ίδια την φύση των εχθρών τους, να είναι υπομονετικοί και να μάθουν προσαρμόζονται σε κάθε μάχη. Με αυτόν τον τρόπο, ο στόχος από πλευράς ομάδας ανάπτυξης είναι η απόκτηση “εμπειρίας” του ίδιου του παίκτη πρώτα και μετά του χαρακτήρα μέσα από τον τίτλο. Στις περισσότερες των περιπτώσεων η “επιλογή” των αντιπάλων  και η μάχη 1v1 δεν θα είναι εφικτή, ενώ φυσικά δεν θα απουσιάζουν και τα Boss Fights. Τέλος, ιδιαίτερη σημασία δόθηκε κατά την διάρκεια σχεδιασμού των επιπέδων στην δημιουργία μιας ατμόσφαιρας τρόμου και διαρκούς κινδύνου, σημείο στο οποίο σημαντικό ρόλο παίζει και ο ηχητικό τομέας, ο οποίος έχει σχεδιαστεί και αυτός αναλόγως. Οι υψομετρικές διαφορές σύμφωνα με τον Yamagiwa θα παίξουν και αυτές σημαντικό ρόλο στην δράση, ενώ η “προσαρμογή” του παίκτη στα νέα δεδομένα και η αναζήτηση αδύνατων σημείων για την επικράτηση στην κάθε μάχη θα είναι συνεχής.



Τέλος, σύμφωνα με τον Ιάπωνα παραγωγό, η ιστορία του Bloodborne θα ακολουθεί μια δομή και προσέγγιση παρόμοια με αυτήν της σειράς Souls. Συγκεκριμένες λεπτομέρειες και μυστήρια θα δίνονται στους παίκτες και στη συνέχεια θα πρέπει να αποκαλυφθούν, αλλά η συνολική εμπειρία θα είναι αποτέλεσμα “μετάφρασης” και ερμηνείας του ίδιου του παίκτη, ο οποίος και θα δημιουργεί την δική του περιπέτεια, ανάλογα με την δική του αντίληψη των γεγονότων. Το online και ο τρόπος με τον οποίο αυτό θα ενσωματωθεί στο gameplay του Bloodborne αναμένεται να παίξει με τη σειρά του σημαντικό ρόλο, αλλά περισσότερες λεπτομέρειες πάνω σε αυτό θα γίνουν διαθέσιμες στο μέλλον. Με την επιστροφή του Miyazaki και το Bloodborne, η From Software φαίνεται να επιχειρεί τολμηρά βήματα, χωρίς όμως να φοβάται να πειραματιστεί. Η δράση ήταν ανέκαθεν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της σειράς Souls (και μάλιστα το πρωταγωνιστικό), αλλά με το Bloodborne αποκτά μια τελείως διαφορετική δυναμική και δίνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα που το διαχωρίζει από τους προηγούμενους τίτλους. Από την άλλη βέβαια... είναι η From Software και ο Hayao Miyazaki. Το αποτέλεσμα αναμένεται αν μη τι άλλο... συναρπαστικό. Το Bloodborne θα κυκλοφορήσει στο PS4 στις αρχές του 2014. Το αναμένουμε με αγωνία...




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
14 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Από αυτά που εδειξε στη GC η Sony, ο πιο υποσχόμενος τιτλος. Oλα τα αλλα ηταν απλα trailers και πολλα indie οπου δεν χρειαζεται κανεις να εχει την υπολογιστικη δυναμη του PS για να τα παιξει. Αυτό είναι καρφωμα για καποιους που νομιζουν ότι παιχνιδι = γραφικα. Ωωωωωω θεοι!

      Φερτε το στο PC αργοτερα... PLEASE!

    • Scott_Pilgrim
    • Το πρώτο εχψλθσιωε για PS4 που θα πάρω D1. Απλά έχω κολλήσει με το art direction του. Απογοητεύτηκα κάπως όταν είπαν ότι θέλουν να το κάνουν πιο εύκολο, αλλά από την άλλη τα ίδια έλεγαν και για το DSII. Το περιμένω πως και πως και ελπίζω να βγει Γενάρη για να πουλήσει σίγουρα!!

    • ABTR
    • shepard ειδειξαν και trailers που ηταν real time οπως το the order 1886 gameplay απο το drive club αλλα συνηθιζεται τα trailers να ειναι περισσοτερα παντα. Σαν pc gamer μπορει να μην το ξερεις, οπως και οτι για να τρεξουν αυτα τα games χρειαζεται και λιγο απο την ισχυ τις ταπεινης κονσολας.Φυσικα και τα indies δεν εχουν αναγκη την ισχυ αυτη αν και τα Rime,wild, tommorow chilrden, aliennation....... δειχνου πολυ ομαρφα οπτικα. Το bloodborne δεν ειναι time to impress η time to lie απως αλλων εταιριων ειναι exclusive και το SCEΕ PRESENTS στην αρχη σημαινει δημιουργια οχι μονο χρηματα, οπως καποια m$ studios, τυχαιο παραδειγμα. Οποτε για pc δεν.... μπορεις ομως να παιξεις το dead rising 3 και το ryse

    • Naked Snake
    • Άλλος Μίδας και η From Software.Το art direction τμήμα της είναι πραγματικά ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην πιάτσα.Παρότι το όλο goth concept δεν είναι και κάτι το ασυνήθιστο,πως καταφέρνουν να του δίνουν μια τόσο ιδιόμορφη πινελιά κάθε φορά!Άξιοι πολλών συγχαρητηρίων και πιστοί θιασώτες της ιαπωνικής αισθητικής.

    • raiden5
    • Δεν υπαρχει περιπτωση να βγει στο PC απο την στιγμη που Publisher ειναι η ιδια η σονυ, τουλαχιστον η σονυ οταν λεει οτι κατι ειναι Exclusive το εννοει

*