Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Bloodborne

Ο Miyazaki και η From Software ταρακούνησαν τα νερά στην Ε3 με το Bloodborne. Αν και υπογράμμισαν πως δεν πρόκειται για "το sequel του Demon's Souls", η νέα αποκλειστικότητα του PS4 φαίνεται να πατά γερά στη γνωστή σαδιστική συνταγή αλλά να ξαναμοιράζει την τράπουλα στον τομέα της αισθητικής. Το στήσιμο είναι πια γοτθικό, σε μια εφιαλτική εκδοχή ευρωπαϊκής πόλης του 1800 μολυσμένης από επιδημίες και με φέρετρα να γεμίζουν τους δρόμους. Τα πάντα προσπαθούν να περάσουν το αίσθημα του φόβου και του κινδύνου και τα καταφέρνουν με επιτυχία. Η λεπτομέρεια στην αρχιτεκτονική και τον περίγυρο είναι ακόμα μεγαλύτερη από πριν. Ο χαρακτήρας είναι μια φιγούρα με τρίκοχο και μακρύ παλτό που κραδαίνει ένα όπλο στο κάθε χέρι. Και κάπου εδώ μπορούμε να σταματήσουμε να προσποιούμαστε πως το Bloodborne δεν είναι Demon's Souls, γιατί αυτό που είδαμε στο demo δε μπορεί να κρυφτεί.



Πέρα από την αισθητική, η πολύ υψηλή δυσκολία παραμένει και μάλιστα ακόμα περισσότερη, σύμφωνα με το δημιουργό του. Πάρα πολλά στοιχεία όπως οι επιθέσεις από το σκοτάδι, οι ψυχές που συλλέγει ο παίκτης και οι ύπουλες επιθέσεις εμφανίστηκαν και εδώ, ενώ ο σχεδιασμός των επιπέδων θα είναι πιο κοντά στο Demon's Souls παρά στα Dark Souls. Η έμμεση περιγραφή του κόσμου, της ιστορίας του και του lore έδειξε παρούσα για μια ακόμα φορά. Στο τμήμα της μάχης η κύρια διαφοροποίηση προέρχεται από την αντικατάσταση της ασπίδας. Δε θα υπάρχει κάτι ανάλογο στο Bloodborne ,αλλά αντίθετα ο παίκτης θα χρησιμοποιεί ένα melee όπλο και ένα ranged όπλο. Στο demo αυτά ήταν μια καραμπίνα και ένα πριόνι που με μια επιθετική κίνηση μετατρεπόταν σε μπαλτά. Η διαφορά με την κλασσική μάχη ήταν ο πιο γρήγορος ρυθμός και, ασφαλώς, η δυνατότητα να σπάσουν τα αντίπαλα combos με ranged επιθέσεις. Στόχος ήταν να ξεφύγουν πολλοί παίκτες από το κατά βάση αμυντικό gameplay των αδελφών τίτλων και να κινηθούν σε πιο ενεργητικά πλαίσια με περισσότερες πρωτοβουλίες, ενώ αλλάζει δραματικά και τις διαθέσιμες τακτικές.



Αλλαγές αναμένονται και στο death penalty system, που μάλλον δε θα είναι βάρβαρο. Εμφανίστηκαν αλλαγές και στη συμπεριφορά των αντιπάλων, που έδειξαν κινητικότητα και δεν περίμεναν απλά τον κεντρικό χαρακτήρα να εμφανιστεί. Τοb boss fight, τέλος, ήταν καθαρά "εντός πλαισίου" και θα μπορούσε να ανήκει στο Dark Souls 2. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο Bloodborne, όμως, ήταν η ατμόσφαιρά του. Το demo άφησε μια πολύ σκοτεινή, πνιγηρή εντύπωση που πήγαινε πέρα από το συνηθισμένο μεσαιωνικό ή occult dungeon crawling. Η From Software φάνηκε να έχει συλλάβει πολύ σωστά το ύφος και την ψυχολογία του γοτθικού τρόμου και ο νέος της τίτλος φάνηκε ακόμα πιο επιβλητικός και "βαρύς". Καθώς στο demo δεν εμφανίστηκε το user interface δε μπορούμε να έχουμε εικόνα, αλλά μια βάσιμη εικασία είναι πως δε θα απέχει πολύ από τα γνωστά.



Σε μια Ε3 με έντονο gaming χρώμα και πολλούς τίτλους να προσπαθούν να βγουν στα φώτα της δημοσιότητας, το Bloodborne καταφέρνει να δώσει το δικό του στίγμα συνδυάζοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της From Software με την πάντα γοητευτική γοτθική αισθητική. Το τελικό αποτέλεσμα αναμένεται συναρπαστικό.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
11 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*