Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Cloud Gardens Hands On Preview

*
Δοκιμάσαμε το ιδιαίτερο Cloud Gardens και αυτές είναι οι πρώτες εντυπώσεις μας!

Το 2020 μπορεί να μας έφερε τα πάνω κάτω στην βιομηχανία των video games, προετοιμάζοντας μας παράλληλα για τους επομένους μήνες με καταιγισμό από μεγάλα blockbusters και τις κονσόλες νέας γενιάς, ωστόσο για κάποιες μεγάλες και indie εταιρείες δεν στάθηκε εμπόδιο για να προσφέρουν τις νέες δημιουργίες τους. Μια από τις εταιρείες που “αντιστάθηκαν” στην πανδημία και κυκλοφορήσαν το δικό τους δημιούργημα, είναι η Noio με το Cloud Gardens.




Το Cloud Gardens αποτελεί το πρόσφατο δημιούργημα του Thomas van den Berg, δημιουργού της σειράς Kingdom (Kingdom και Kingdom: New Lands) και πρόκειται για ένα indie simulation sandbox παιχνίδι που προσφέρεται μέσω του Early Access του Steam. Οι παίκτες εντός της συγκεκριμένης φάσης έχουν πρόσβαση σε τέσσερις από τις 6 βασικές σκηνές του. Οι σκηνές αυτές είναι οι εξής: Highways, The Junkyard, Rooftops, The Greenhouse, Heavy Industry και Train Stations. Κάθε περιοχή περιλαμβάνει 15 διαφορετικά επίπεδα, εκτός από το Rooftops που περιλαμβάνει 12 και το The Greenhouse που βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, με τα πρώτα δύο επίπεδα να είναι διαθέσιμα. Τα Heavy Industry και Train Stations θα κυκλοφορήσουν σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Από μια πρώτη ματιά, το Cloud Gardens ως indie τίτλος μοιάζει με ένα ευχάριστο διάλλειμα από τα συνηθισμένα, μεταφέροντας τον παίκτη σε ένα αρμονικό και ξεκούραστο κλίμα post-apocalyptic. Ο στόχος του παίκτη σε κάθε επίπεδο είναι να δημιουργήσει το δικό του ανθισμένο μοτίβο, μέσα από έτοιμα και επεκτάσιμα διοράματα. Στην πορεία του λαμβάνει όλα τα απαραίτητα tutorials που θα τον βοηθήσουν να κατανόηση την βλάστηση, αλλά και τον τρόπο λειτουργίας των props.



Για να ξεκινήσει ένα επίπεδο θα πρέπει να τοποθετηθεί ένα φυτό σε ένα τυχαίο σημείο της περιοχής, μόλις αυτό “εγκατασταθεί” στο χώρο, τότε αυτόματα γίνονται διαθέσιμα τα πρώτα props που θα μπουν στο διόραμα. Ο παίκτης εκτός από αισθητικά, θα πρέπει να σκεφτεί και στρατηγικά για την τοποθέτηση τους. Αυτό συμβαίνει διότι κάθε φορά που τοποθετείται ένα ντεκόρ, το φυτό αυτόματα αρχίζει να εξαπλώνεται ανεξέλεγκτα στο περιβάλλον με βάση το πεδίο που καλύπτει το prop. Αυτός ο μηχανισμός βοηθάει τον παίκτη να γεμίσει την μπάρα στο κάτω αριστερό τμήμα του UI ώστε να ολοκληρώσει με επιτυχία το επίπεδο. Η στρατηγική δεν θα βοηθήσει μόνο στην αποτελεσματική επέκταση της βλάστησης, αλλά και στην αποφυγή της καταστροφής της, καθώς τα props εάν τοποθετηθούν σε σημεία που υπάρχει φυλλωσιά και ιδίως αν είναι μεγάλα σε όγκο, είναι ικανά να στοιχίσουν στον παίκτη πολύτιμο progress από το επίπεδο του. Το ντεκόρ από μόνο του δεν αποτελεί το μοναδικό εργαλείο για τα φυτά ώστε να μεγαλώσουν. Σε διάφορα επίπεδα ο παίκτης θα μπορεί να φυτέψει δέντρα σε σημεία του διοράματος με χώμα, που δεν απαιτεί την χρήση άλλων αντικειμένων, όπως και φυλλωσιές που μπορούν να επεκταθούν αυτόματα μέσα από μεταλλικά πλέγματα, διευκολύνοντάς τον να μην σπαταλήσει αντικείμενα. Κάθε φυτό όσο μεγαλώνει στην πορεία του επιπέδου, δημιουργεί ορισμένα ανθοί, τα οποία ο παίκτης μόλις πατήσει πάνω τους λαμβάνει σταγόνες νερού. Οι σταγόνες νερού εξυπηρετούν σε δύο ρόλους, ο πρώτος και βασικός να δημιουργήσουμε νέα είδη φυτών, μέσα από την διαθέσιμη συλλογή μας και δεύτερον να εξάγουμε το νερό και να ποτίσουμε με αυτό τα υπάρχουσα φυτά στο διόραμα.



Στην περίπτωση που ο παίκτης νιώσει πως η καλλιτεχνική του φύση περιορίζεται από τις έτοιμες σκηνές και θα ήθελε να χτίσει το δικό του διόραμα από το μηδέν, τότε την ανάγκη αυτή έρχεται να την καλύψει το Sandbox mode. Το Sandbox μάς προσφέρει την δική μας παλέτα, με σκοπό να δημιουργήσουμε ένα διόραμα, όπως εμείς το φανταζόμαστε. Μέσα από τις διαθέσιμες διαστάσεις και στο έδαφος που επιθυμούμε θα εμπλουτίσουμε το περιβάλλον με τα props που θα αποκτούμε με κάθε ολοκλήρωση επιπέδων, καθώς και με τα φυτά που ξεκλειδώνουμε στο ταξίδι μας. Ο μόνος περιορισμός στο Sandbox δεν είναι άλλος από την φαντασία μας, με πληθώρα επιλογών για να δημιουργήσουμε εξαιρετικά post-apocalyptic σκηνικά, που μπορούμε κάλλιστα να τα αποθανατίσουμε μέσα από την χρήση του photo mode, προσφέροντας την δυνατότητα τόσο για screenshots, όσο και για video record που μας δείχνει σε μικρό χρονικό διάστημα όλο το χτίσιμο του διοράματος, κομμάτι-κομμάτι. Η χρήση του photo mode λειτουργεί επίσης και εντός των βασικών επιπέδων. Όλα αυτά λαμβάνουν χώρα σε έναν pixel art κόσμο, γεμάτο με ιδιαίτερες λεπτομέρειες και χρώματα, ικανά να προσφέρουν τον μελαγχολικό τόνο της παλαιότητας και της εγκατάλειψης του τοπίου, αλλά ταυτόχρονα να δώσουν και έναν τόνο αρμονίας με την φύση. Ένας post-apocalyptic κόσμος που η φύση είναι η ζωή και συνοδεύεται από απαλή μουσική και κοράκια που συμβολίζουν την μεταθανάτιων ζωή στους κήπους των ουρανών. Αυτό είναι και το μεγάλο χαρτί της Noio, τίτλοι αυτού του genre θα μπορούσαν εύκολα να αγνοηθούν από την μάζα, ωστόσο το Cloud Gardens έχει μια ανεξήγητη μοναδικότητα που μέσα από τα λίγα λεπτά του trailer του, ήταν αρκετά για να μας προσελκύσει ώστε να ασχοληθούμε μαζί του.



Φυσικά μέσα στο άνθος υπήρξαν ορισμένα “αγκάθια” όσον αφορά στο τεχνικό κομμάτι του τίτλου. Στο ταξίδι μας παρατηρήθηκαν bugs που είχαν να κάνουν καθαρά με τα collisions των αντικειμένων και με ορισμένα άστοχα response του UI. Για τα collisions υπήρχαν φορές που τα κοράκια καθόντουσαν σε κλωνάρια που εντός του διοράματος, αφήνοντας ωστόσο ένα ορατό χάσμα ανάμεσα σε αυτά και το asset, κάτι παρόμοιο ήταν αισθητό και με τα props, για παράδειγμα αν ήθελε ο παίκτης να τοποθετήσει έναν νάνο πάνω σε ένα άκρο ενός τροχόσπιτου, ο νάνος διαπερνούσε το collision του σημείου. Το παράδειγμα αυτό δεν είναι από τα μοναδικά, μιας και παρατηρήθηκαν αρκετά μεγάλα props να “βυθίζονται” σε στέρεες επιφάνειες που τα τοποθετούσαμε. Σχετικά με το UI η ένδειξη του ντεκόρ πριν την τοποθέτηση του, έτεινε να δυσκολεύει την ορατότητα μας σε στενά σημεία που ενδεχομένως να μας στοίχιζε στο progress μας εάν κάναμε λάθος τοποθέτηση, ακόμα και ρυθμίζαμε την εστίαση στο μέρος αυτό. Επιπλέον στα επίπεδα του UI, θέματα παρουσιάστηκαν και με την χρήση του νερού. Τον μηχανισμό του ποτίσματος τον χρησιμοποιήσαμε αρκετά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και παρατηρήσαμε πως ακόμα και αν είχαμε αδειάσει την σφαίρα, αυτή συνέχιζε να παραμένει “παγωμένη” στο κάτω μέρος του UI, χωρίς να εξαφανίζεται όπως κανονικά θα έπρεπε να κάνει.  



Σαν σύνολο το Cloud Gardens στα αρχικά του στάδια άφησε θετικές εντυπώσεις ως indie game και κυρίως ως παιχνίδι του συγκεκριμένου genre. Η Noio δεν υλοποιεί μόνο μια ευχάριστη εμπειρία, αλλά παράλληλα και μια προσιτή προς τους μελλοντικούς παίκτες της, χωρίς οι ίδιοι να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς μπορούν να αποκτήσουν το παιχνίδι στο Steam με μόλις €6,59. Η εταιρεία στο διάστημα της ανάπτυξης του Cloud Gardens περιμένει τους επίδοξους κηπουρούς να εισέλθουν στον επίσημο server της στο Discord, με σκοπό να μοιραστούν με άλλους τις δημιουργίες τους και να προτείνουν αλλαγές και προσθήκες που θα βελτιώσουν την υπάρχουσα εμπειρία τόσο της φάσης του Early Access, όσο και της τελικής του έκδοσης.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*