Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Crackdown 3 Preview

Κι εκεί που εξερευνούσαμε ανέμελοι το χώρο του Xbox Showcase, έπεσε στα χέρια μας ένα χαρτί που έλεγε ότι θα γίνουν τρεις επιδείξεις του Crackdown 3, από τον ίδιο τον Dave Jones μάλιστα, το δημιουργό του τίτλου και της σειράς. Ελάχιστοι πήραν είδηση από τους εκατοντάδες δημοσιογράφους και καταλήξαμε σε άδεια αίθουσα, μόλις 10 άτομα, να παρακολουθούμε την πρώτη επίδειξη. Και ευχαριστούμε την τύχη μας.



Δεν έχουμε σαφή εικόνα για το ίδιο το παιχνίδι, ούτε και γίνεται ακόμη. Διαπιστώσαμε πάντως πως ό,τι video  και να δείτε, χωρίς τις απαραίτητες εξηγήσεις, ο τίτλος αδικείται. Φαίνεται να μην έχει ιδιαίτερα εντυπωσιακά γραφικά, ούτε και κάτι να προσθέσει στην κλασική συνταγή. Θα έχει campaign αλλά και multiplayer. Στο πρώτο θα υπάρχουν εγκληματικές οργανώσεις με ιεραρχία και ιδιαιτερότητες που περιμένουν να τις εκμεταλλευθεί ο παίκτης κατά τον τρόπο που επιθυμεί. Στο multiplayer δεν γίνεται καν λόγος για συγκεκριμένα modes ακόμη. Αν είναι έτσι, προς τι ο ενθουσιασμός; “Fully destructible environments”. Πρόκειται για ατάκα που δεκαετίες πλέον αποτελεί σύντομο ανέκδοτο για τη βιομηχανία. Ε, ο Dave Jones  δεν έχει αρκετό χιούμορ και βάλθηκε να το κάνει πράξη. Τον ακούσαμε με δυσπιστία καθώς διατύπωνε αυτόν τον ισχυρισμό, αλλά ήρθε οπλισμένος με αποδείξεις. Στην αρχή άρχισε να πυροβολεί έναν τοίχο. Η παραμόρφωση του τοίχου δεν είναι τυχαία και υπακούει στους νόμους της φυσικής. Συνέχισε να πυροβολεί διαγράφοντας κύκλο. Συνέχισε στην ίδια γραμμή μέχρι που…έσπασε ο κύκλος από τον τοίχο. Κάπου εκεί άρχισαν να γίνονται ενδιαφέροντα τα πράγματα. Με πιο ισχυρό όπλο κάθε βολή άνοιγε και τρύπα. Σιγά σιγά, ο τοίχος έγινε χίλια κομμάτια. Κομμάτια που έμειναν στη θέση τους μάλιστα. Ο Jones εξήγηση ότι μέρος των υπολογισμών για τη φυσική γίνονται στο Microsoft Cloud. Σε εσωτερική δοκιμή μάλιστα έφτασε να χρησιμοποιεί 13 φορές την ισχύ που διαθέτει κανονικά ένα Xbox One για τέτοιου είδους διεργασίες.



Τα δεδομένα μεταφέρονται στους servers, γίνονται οι υπολογισμοί, επιστρέφουν τα αποτελέσματα και η κονσόλα αναλαμβάνει το rendering. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει κανείς; Μπορεί, όντως όμως, να κάνει λαμπόγυαλο τα πάντα. Η αρχή έγινε με έναν παράξενα σχηματισμένο ουρανοξύστη. Καθόλου τυχαία επιλογή διότι, στο τέλος, το θέμα ήταν να φανεί ότι ο τρόπος με τον οποίο καταρρέει δεν ακολουθεί τα κλισέ στα οποία έχουμε εκπαιδευθεί, αλλά καθορίζεται ξεκάθαρα από τις επιλογές του παίκτη. Κατατρώει μερικούς τοίχους και εμφανίζεται η εσωτερική δομή του κτιρίου. Διαλύει μια γέφυρα για να κάνει τη ζωή δύσκολη σε κάποιους. Κάνει ζημιά περιμετρικά και συνεχίζει να αποκαλύπτει τη δομή του απόλυτα υπαρκτού, όχι περίπου σχηματισμένου κτιρίου. Κολόνες διαλύονται, το ατσάλι παραμορφώνεται και όλα παίρνουν το δρόμο τους. Καθώς η καταστροφή προχωρά ανεβαίνει η ισχύς που απαιτείται από το Microsoft Cloud αλλά όλα κυλούν ομαλά και χωρίς lag.



Ακούμε πως αν φτάσουμε στις σωληνώσεις του φυσικού αερίου και τις πυροβολήσουμε μπορούμε να κάνουμε όλο το κτίριο να εκραγεί σαν πυροτέχνημα. Είδαμε συντρίμμια από δύο διαφορετικά χρωματισμένα κτίρια να πέφτουν κάτω, να μπλέκονται, να μην εξαφανίζονται, ποτέ να μην αλλάζουν χρώμα και πάντα φαίνεται με το μάτι, παρά το μπλέξιμο στα μπάζα, τι προήλθε από πού. Και ο Jones αποφασίζει να πατήσει γκάζι. Τα δίνει όλα σε ένα κτίριο μέχρι αυτό να αρχίσει να γέρνει προς το διπλανό κτίριο. Τελικά πέφτει πάνω του, το διαλύει και αυτό και κομμάτι και τον δύο καταλήγουν σε τρίτο κτίριο και του κάνουν τεράστια ζημιά, χωρίς όμως να το ρίχνουν στο τέλος. Γιατί; Γιατί η φυσική λέει άλλα. Τελικά διαλύθηκε ένα οικοδομικό τετράγωνο, ρεαλιστικά, από τον παίκτη και ο ρεαλισμός επιβίωσε. Πάνω από όλα επιβίωσε ο ισχυρισμός για πλήρως καταστρεφόμενο περιβάλλον.



Όλα αυτά παρουσιάστηκαν ως γεύση από το multiplayer, το οποίο θα μπορέσετε να δοκιμάσετε με κάποιον τρόπο το καλοκαίρι του 2016. Με λίγα λόγια το Crackdown 3 έχει ακόμη καιρό μπροστά του. Ακόμη και αν κάνει όλα τα άλλα στραβά, φαίνεται ικανό να θεωρηθεί επαναστατικό σε τεχνικό επίπεδο. Από την άλλη, ακόμη και αν πετύχει το απόλυτο, θεωρούμε μάλλον απίθανο να δούμε αρκετούς τίτλους, μετά το 2016 μάλιστα που να κάνουν ανάλογο κόπο για την αξιοποίηση του Microsoft Cloud, ειδικά με τρόπο που να οδηγεί σε αποτελέσματα που είναι αδύνατα οπουδήποτε αλλού με οποιονδήποτε άλλον τρόπο πλην της συσσώρευσης πανάκριβου και ογκώδους hardware. Εντυπωσιακή δουλειά. Και πολλά συντρίμμια. Παντού όμως.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Microsoft Game Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Xbox Game Studios

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • AnimaPura
    • Τα Crackdown ανέκαθεν ήταν filler games, απλά κρατούσαν το ενδιαφέρον ζωντανό ανάμεσα στις κυκλοφορίες. Όταν είδα όμως το fully destructive environment άλλαξα άποψη. Ίσως το 3 να έχει πραγματικό ενδιαφέρον.

    • john-data
    • Crackdown 3=μνημόνιο 3~Σύριζα
      Καταστρέφει το Συριζα τα έργα που τόσα χρόνια έκανε η αναπτυξιακή κυβέρνηση του Πασοκ.

    • yaponvezos
    • @UAVjammer

      Για την ώρα είναι το ένα και μοναδικό που μπορεί να πάρει τέτοιο χαρακτηρισμό. Και δεν ξέρω αν θα υπάρξει και δεύτερο από οποιαδήποτε πλευρά. Δεν φαίνεται πολύ ζεστή η MS τόσο καιρό, παρά τα μεγάλα λόγια του 2013.

    • manosnike
    • copy-paste από αλλού για τους άπιστους:

      ''Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και ο Animator του Uncharted 4: A Thief’s End της Naughty Dog, Jonathan Cooper, σχολιάζοντας την τεχνολογία και αναφέροντας την γνώμη του σχετικά με τα αρχικά πλάνα της Microsoft για μόνιμη σύνδεση του Xbox One στο Internet και το πως εκείνη η πορεία θα επηρέαζε ενδεχομένως θετικά την υποστήριξη του Cloud Computing στα παιχνίδια.

      Ο παραγωγός του Crackdown 3, John Noona μίλησε εκτενέστερα για την τεχνολογία του παιχνιδιού στο Twitter λέγοντας ότι η καταστροφή του περιβάλλοντος βασίζεται εντελώς στο Compute και δεν απαιτεί καθόλου rendering. Σε ερώτηση που του έγινε αν η τεχνολογία Cloud θα είναι διαθέσιμα και για την έκδοση του παιχνιδιού στους υπολογιστές, είπε ότι το επίπεδο καταστροφής ξεπερνάει οτιδήποτε μπορούν τα μεγάλα μας PC να υπολογίσουν.''

      well done Microsoft

    • yaponvezos
    • @yaponvezos

      Tο μόνο που, θεωρητικά, μπορούν να διευκρινίσουν είναι κάποιο θεωρητικό ταβάνι, κι αυτό για το συγκεκριμένο τίτλο, όχι γενικά για κάθε χρήστη σε οποιονδήποτε άλλον τίτλο, αλλά δεν μου φάνηκαν σίγουροι για το ποιο είναι αυτό. Ο Jones είπε ότι έφτασαν στο 13x. Τώρα για το ίδιο το 13x και τον ορισμό του "επί" διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις.

      Διότι άλλο το "τόσες φορές" η ισχύς του XO γενικά και άλλο το "τόσες φορές" η ισχύς του XO στα physics. Το δεύτερο ειδικά είναι διφορούμενο και επειδή έτσι το άκουσα με τα αυτιά μου, πρόσεξα να το διατυπώσω αναλόγως στο κείμενο.

      Όσο για το κόστος του Cloud, αυτό δεν είναι κάτι νέο για την MS. Όλα στην πραγματικότητα εντάσσονται στο πλαίσιο του Azure. Δεν στείνει κάτι εκ του μηδενός για να πάθει σοκ από την απαιτούμενη επένδυση. Ειδάλλως, αν έπρεπε να κάψει άπειρο χρήμα σε σύντομο χρονικό διάστημα, δεν θα ακούγαμε μόνο για το Crackdown. Θα προσπαθούσε να το χώσει όπου μπορεί για να το εκμεταλλευθεί αναλόγως και εμπορικά.

*