Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

F1 2020 Hands On Preview

*
Η Codemasters δεν επαναπαύεται στις δάφνες της και κυνηγά νέα στοιχεία και βελτιώσεις για τη σειρά F1 videogames. Πως τα πηγαίνει λοιπόν με το F1 2020; Αυτές είναι οι εντυπώσεις μας, μέσα από ένα αναλυτικό hands on preview!

Μπορεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα να έχει αναβληθεί επ’ αόριστον λόγω πανδημίας, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η Codemasters κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια. Οι προγραμματιστές της ομάδας ανάπτυξης συνεχίζουν τη δουλειά και εμείς είχαμε την τύχη να δοκιμάσουμε ένα build του F1 2020 και να δούμε αν και κατά πόσο διαφέρει τόσο ώστε να έχει νόημα η κυκλοφορία του φέτος.



Και αυτήν τη φορά είδαμε ουσιαστικές διαφορές στο οδηγικό μοντέλο από την πρώτη στιγμή που το μονοθέσιό μας πάτησε εντός πίστας. Η επιτάχυνση, ακόμα και με ενεργά τα βοηθήματα, είναι πιο απότομη, όπως οφείλει να είναι άλλωστε, μιας και μιλάμε για τα ταχύτερα μονοθέσια σε επίσημο πρωτάθλημα παγκοσμίου βεληνεκούς. Τα φρένα έχουν δουλευτεί ξανά και στην πρώτη επαφή μας μοιάζουν ξένα, πολύ πιο άμεσα στο πάτημα της σκανδάλης. Αφήνουν όμως σαφώς καλύτερη αίσθηση στον παίκτη και το βοηθούν να εξερευνήσει περισσότερο τα όριά του. Και στις πέντε από τις επτά πίστες που δοκιμάσαμε, οι οποίες προϋπήρχαν στο F1 2019, είδαμε το σημείο φρεναρίσματος, με ή χωρίς τη χρήση του ABS, να τοποθετείται πολύ κοντύτερα στη κορυφή της στροφής σε σχέση με πριν.



Το οδηγικό μοντέλο του F1 2019 ήταν ιδανική μίξη arcade και simulation, κάτι που αποδεικνύεται από το ότι οδηγοί όπως ο Charles Leclerc και ο Lando Norris χρησιμοποιούν τον προηγούμενο τίτλο για να διασκεδάζουν εαυτούς και τα πλήθη μέσω των επίσημων Virtual GP, για όσο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα βρίσκεται σε παύση. Ο ίδιος ο Norris δε έδωσε και συμβουλές στην ομάδα ανάπτυξης για τη χρήση του ERS, του ηλεκτρικού κινητήρα δηλαδή που αποτελεί μέρος της συνολικής κινητήριας μονάδας των μονοθεσίων. Μέχρι πέρσι είχαμε κάποια προρυθμισμένα προφίλ τα οποία ο οδηγός άλλαζε δυναμικά κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, είτε για εξοικονόμηση ενέργειας, είτε για πλήρη εξάντληση της μπαταρίας ώστε το μονοθέσιο να προσεγγίσει τη μέγιστη απόδοση εντός ενός γύρου. Υπήρχε και η αυτόματη επιλογή, ωστόσο αποτύγχανε διαρκώς να διαβάσει τις προθέσεις του παίκτη για το πότε ήθελε την περισσότερη ισχύ από τη μπαταρία. Φέτος θα έχουμε μια μίξη και των δύο. Ο παίκτης δεν θα έχει καμία πρόσβαση στον τρόπο λειτουργίας της μπαταρίας, παρά την επιλογή του «overtake button». Όπως και το KERS κάποιες σεζόν πριν, έτσι και η συγκεκριμένη επιλογή επιτρέπει τη μέγιστη παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στον κινητήρα με το πάτημα του. Από εκεί και πέρα όμως, ο παίκτης καλείται να είναι προσεκτικός με τη χρήση του, καθώς αν η μπαταρία αδειάσει εντελώς, θα χρειαστεί χρόνο για να αναπληρώσει την ενέργεια της, χρόνος κατά τον οποίο θα βρίσκεται εκτεθειμένος στις επιθέσεις των αντιπάλων.



Το νέο σύστημα είναι, σύμφωνα με τον Lando Norris, πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα και στον τρόπο που προσεγγίζουν οι πραγματικοί οδηγοί τη χρήση του ERS. Εμείς, αν και εκτιμούμε την προσπάθεια για απόλυτη πιστότητα, προτιμούσαμε τη χειροκίνητη επιλογή των προφίλ, καθώς υπήρξαν περιπτώσεις που είχαμε φροντίσει να έχουμε την μπαταρία φορτισμένη, μα το «overtake button» δεν αντιδρούσε κατά το πάτημά του. Βέβαια μιλάμε για ένα preview build, οπότε η τελική κρίση του μηχανισμού μπορεί να γίνει μόνο με την κυκλοφορία του τίτλου και όχι νωρίτερα. Εξάλλου, η ομάδα ανάπτυξης μάς διαβεβαίωσε πως ο μηχανικός αγώνα φέτος θα παίζει και σε αυτό ρόλο, ενημερώνοντάς μας διαρκώς για την κατάσταση της μπαταρίας. Η ομάδα ανάπτυξης όμως δεν έμεινε εκεί. Πλέον θα υπάρχει επιλογή για κεντρικό καθρέφτη που κοιτάει προς τα πίσω. Σύμφωνα με τον Game Director του παιχνιδιού, Lee Mather, ο μόνος τρόπος να ενσωματωθεί η συγκεκριμένη επιλογή ήταν να έχουμε πλήρως παραμετροποιήσιμο HUD. Η ομάδα ανάπτυξης το πήγε όμως ένα βήμα παραπέρα και θα επιτρέπει στους παίκτες να αλλάζουν την εμφάνιση του HUD ακόμα και ανά session, αποθηκεύοντας τις προτιμήσεις τους ανά περίπτωση. Για παράδειγμα, θα μπορούμε να έχουμε διαθέσιμες τις πληροφορίες των χρόνων για τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά να τις εξαφανίζουμε κατά τη διάρκεια των αγώνων.



Οι προσθήκες όμως δεν θα σταματήσουν μόνο στο κομμάτι του gameplay. Η πιο μεγάλη προσθήκη του F1 2020 θα είναι το My Team, κάτι που οι fans ζητούσαν καιρό σύμφωνα με το feedback. Εκεί ο παίκτης θα αναλαμβάνει τη διαχείριση της δικής του, εντέκατης ομάδας στο grid της Formula 1. Θα μπορεί να φτιάξει από την αρχή τη δική του ομάδα και να τη διαχειριστεί πλήρως, τόσο τις εγκαταστάσεις, τα οικονομικά της αλλά και τα συμβόλαια των οδηγών, με απώτερο στόχο φυσικά την κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Εξυπακούεται πως η νέα ομάδα θα αναζητά χορηγίες, θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τον προμηθευτή κινητήρα της αλλά και τους οδηγούς της από πληθώρα οδηγών.



Αναλύοντας τη μεγάλη εικόνα, βλέπουμε πως η Codemasters δεν επαναπαύεται στις δάφνες της και κυνηγά νέα στοιχεία και βελτιώσεις για τους τίτλους της Formula 1. Ελίσσεται δε γύρω από την αναγκαστική χρήση της κάπως γερασμένης πια Ego Engine και προσπαθεί να δώσει νόημα σε κάθε ετήσια κυκλοφορία. Μένει να δούμε αν όλες αυτές οι προσθήκες θα ισορροπούν στο ολοκληρωμένο παιχνίδι, το οποίο αναμένεται να διατεθεί για Xbox One, PlayStation 4, PC αλλά και στο Stadia στις 10 Ιουλίου.

 
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!